tirsdag 21. februar 2012

Et must i alle hjem / home basics




Enhver nordisk stue bør ha et pledd. Det er nå min påstand.
Både som lunende dekor, og selvfølgelig - for å brukes! :)
Jeg vet at jeg laga et pledd-innlegg for ikke så lenge siden,
men det er jo absolutt sesong for dem, og der er så mange fine der ute.

Her kommer et nytt pledd-galleri! :)




disse er langt fra nye, men jeg synes Oleanas design er nydelige!










skulle hatt ett for hver sinnsstemning, ikke sant? :)


Bilder fra Ikea, Oleana no, Lapuan Kankurit, Gibba blanket av Rolla og Lumberna blanket, tre fra finske Klippan, Sweet georgia blogg og siste fra norskdesign no.

Jeg ønsker alle en lun februar-dag! :)

I neste innlegg
hjemme hos Modernity

7 kommentarer:

  1. Pledd er herlig. Hos oss er et ett std. Rørospledd som domminerer, og så venter vi på ett hjemmehelklet bestemorspledd fra en dame i Etne. Gleder oss til det...

    SvarSlett
  2. Likte godt det øverste bildet!
    Tepper er et must, det er sikkert og visst.
    Har et tykt og godt Rørospledd til de dagene jeg er mest frysepinne, det er fatastisk mykt, godt, varmt og ikke minst fint!
    Kjøpte et fint pledd i gammelrosa på IKEA for noen mnd. siden, men det er syntetisk og ikke særlig anvendelig. Det "gnistrer" og man får støt av det hele tiden!
    Men er fint da ;)

    Håper formen din er oppadstigende og at uka er fin!
    Kanskje vinterferiemodus på dere?

    Klem til deg :)

    SvarSlett
  3. Pledd er et absolutt must. Har ikke peiling på hvor mange jeg har i hus, men det blir aldri nok av dem :)
    Ha en fin kveld :)
    Klæm

    SvarSlett
  4. Heeeelt enig! Jeg digger pledd, er helt avhengig. Blir faktisk erta av familien "ligger du under pleddet" pleier svigerfar å innlede samtalen med når han ringer. :-)

    SvarSlett
  5. Pledd er deilig!!!
    Har noen jeg bytter om på - men noen nye kunne jeg godt tenkt meg å hatt!!
    Takk for nok en smakfull inspirasjon!!
    Klem Heidi :)

    SvarSlett
  6. Helt enig i at pledd er obligatorisk og jeg har mange og er stadig på utkikk etter nye. Jeg er også helt enig i at Oleanas pledd er fantastiske.

    Takk for titten i bloggen, mye inspirasjon her!

    SvarSlett
  7. Hei på deg, og takk for sist!
    Du sier det så sant, så sant, et pledd er virkelig et must. Selv er jeg på jakt etter det helt perfekte pleddet, gjerne flere like også. Men du gir meg jo mye inspirasjon i den jakten her, så flotte pledd du har funnet!

    Ha en fortreffelig dag!

    Stor klem fra Mona

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...