onsdag 14. mars 2012

Vinnere og nye vinnersjanser / Winners and new gifts



Fabuløs oppslutning om februar-lotteriet i Åpent^hus. :)
Takk til Designbelysning.no for generøs premie-donasjon. Nå har jeg jobba på i lang tid, telt lodd til den store gullmedalje og bedt min faste hjelper Random.org om å trekke to fine vinnertall.



Hele 385 lodd ble tatt! !:) 
Ut av "høystakken" trakk Random:


1Vinner av hovedpremien - en stk valgfri lampe House Doctor lampe fra Designbelysning no til en makspris av 1500,- ble lodd nr 88.
Det er det dama bak bloggen Ladybirds nest som har.


2 Andrepremien - 40 % rabatt på en valgfri House Doctor lampe fra Designbelysning.no ble lodd nr. 244. Den som har det loddet er dama bak bloggen ReVinyl.



Gratulerer så mye til begge to.
Send meg en e-post så skal jeg videreformidle epostadressa deres til Designbelysning.no



Og som et
plaster på såret 
til alle dere kjekke lotterideltakere som ikke hadde vinnerlykke denne gangen: 
Her er et
ekstra lite gavedryss!!

To stk. veggklistremerker fra Happylines. 

En slik en skal jeg garantert ha i ny-huset mitt :)




Lyst på en av dem?
Legg igjen en kommentar og du er med. Si hvilken du ønsker deg. Enklere blir det ikke :) Husk å legge igjen e-postadresse, hvis du ikke er registrert google-bruker/blogger, sånn at jeg kan få tak i deg hvis du vinner.

To nye vinnere trekkes om 4 dager. :) Altså på søndag. Og da har jeg en ny pitteliten gi-bort på lur.

Tusen takk til alle som deltok.
Tusen takk for hyggelige kommentarer dere legger igjen til meg. og
Velkommen til alle nye følgere. Håper dere vil trives i Åpent^hus.

Beste hilsener fra
Åpent^hus

33 kommentarer:

  1. Missade helt din tävling men grattis till de som hade sån tur att vinna! Så underbar den nedersta bilden är!!! Kram

    SvarSlett
  2. Gratulerer til de to heldige vinnerne :)
    Jeg kunne godt tenke meg en føl deg som hjemme klistremerke :)

    Ha en fin uke videre, snart helg ;)

    SvarSlett
  3. Føl deg som hjemme, den liker jeg. :)

    Grattis til vinnerne!

    SvarSlett
  4. Gratulerer til de heldige vinnerne :)

    Jeg kunne godt tenkt meg det øverste veggklistremerket :)
    Klæm

    SvarSlett
  5. føl deg som hjemme var superkul :)

    carpe diem

    klem

    SvarSlett
  6. "Føl deg som hjemme" hadde jo vært flott å ha på veggen! :)
    Fin kveld til deg!
    Klem Carina

    SvarSlett
  7. hei,
    gratulerer til vinnerene.
    ønsker meg "føl deg som hjemme", liker den aller best.
    ha en fin onsdagskveld,
    mvh TOVE

    SvarSlett
  8. SKal si du er raus!
    DEn øverste var lekker.

    Ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  9. Gratulerer til de superheldige vinnerne!

    SvarSlett
  10. Gratulerer til heldige vinnere :) om jeg skulle bli heldig i dag, ønsker jeg meg et føl deg som hjemme :)

    SvarSlett
  11. Grattis til vinnerne!

    "føl deg som hjemme" :-)
    Har en liten giveaway hos meg om du vil delta. :-)

    SvarSlett
  12. Gratulerer til de heldige vinnerene :-D
    Liker "føl deg som hjemme" jeg ;)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  13. Gratulerer til vinnerne!!

    Jeg prøver lykken igjen, og kunne gjerne tenke meg "føl deg som hjemme" klistremerket:-)

    SvarSlett
  14. Grattis til heldige vinnere:)
    Og jeg henger meg med på neste, hehe, digger " føl deg som hjemme "

    Ha en fin fin kveld ♥

    SvarSlett
  15. Prøver lykken på nytt!
    Ønsker meg den øverste: Føl deg som hjemme :) Klem fra Tonje

    SvarSlett
  16. Næmmen, du tar jo helt avgårde med gavedryss! Haha Så moro! Gratulerer til vinnerne. Jeg håper på å vinne veggklisteret "føl deg som hjemme". Det likte jeg best. Må du ha en strålende dag i morgen! Klem fra meg*

    SvarSlett
  17. Gratulerer så mye til dem, jeg var ikke en av de heldige denne gangen ;-p

    Melder meg gjerne på den nye konkurransen. Elsker "Føl deg som hjemme".

    Laila.lovseth@hotmail.com

    SvarSlett
  18. Føl deg som hjemme- ønsker jeg meg!
    *tvi,tvi*
    :D

    SvarSlett
  19. Grattis til vinnerne! Digger "Føl deg som hjemme".

    SvarSlett
  20. Gratulerer til de to heldige vinnerne;)
    Skulle jeg være den ene heldig så ønsker jeg meg(helst) "føl deg som hjemme".
    Den passer godt hos oss;))

    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett
  21. Enda en give away altså, det liker vi!
    Føl deg som hjemme likte jeg :)
    Klem til deg, her er det en spent fru som skal på sitt første bloggtreff om få timer!
    Iiikkk!
    Håper dagen din er god :)

    SvarSlett
  22. Gratulerer til vinnerne!!!!
    Er gjerne med på dette gavedrysset og jeg! Og siden det første veggordet er policyen her i huset, er det favoritten!!!!!!

    Mvh Kristin!!!!

    SvarSlett
  23. Heldige vinnere! Grattis! :)
    Jeg kunne tenkt meg veggklistremerket 'love'
    -Helene-
    riola@live.no

    SvarSlett
  24. likte "føl deg som hjemme" veggordet...herlig..håper på vinnerlykke : )

    finfin kveld videre!

    SvarSlett
  25. Sååå fine premier -grattis til de utvalgte!!
    Prøver vinnerlykken med veggordene, begge er fine så JA takk, hihi! 1.valget er "føl deg som hjemme" om jeg skulle være så heldig!

    Klem

    SvarSlett
  26. Hei!
    Blir gjerne med, ønsker meg "love" :)

    SvarSlett
  27. Gratulerer til vinnerne! Og jeg blir glad uansett hvilke av de to veggordene jeg hadde stukket av med. :) Ha en fortreffelig helg. Vennlig hilsen Pia. (pia_sofi@hotmail.com)

    SvarSlett
  28. "føl deg som hjemme" - supert veggord som er perfekt å ha i gangen:-)

    Krysser fingerene og håper på vinnerlykke!

    SvarSlett
  29. Prøver lykken igjen :) ønsker meg love <3 :) Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  30. Elsker føl deg som hjemme merket.. Det må jo inn i leiligheten, på en eller annen måte, prøver lykken her først ;) Ha en fantastisk helg. Stor klem

    SvarSlett
  31. hej
    jag vill gärna vinna LOVE
    kram Ulla
    hagglundu@yahoo.se

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...