mandag 5. mars 2012

Uventa inntrykk / Giving you something unexpected

Elsker disse uventa, herlige kunstopplevelsene - estetiske / kunstneriske inntrykk 
som gir menneskene som finner dem "noe mer".  
Som å havne på kunstutstilling uten å ha bedt om det.
Her er et knippe kunstprosjekter satt ut i livet:


Street art i Barentsburg på Svalbard


twisted sifter com


banksy


Berlin. eminor com


flickr


via Kaptein Biff blogg


godvilja broderi blogg


nytt rom no


street art sweden se


freshome com

Hva syns du?

Da er ny uke i gang, med tilhørende jobbreise for meg.
Bare dagstur til Gardermoen denne gangen, heldigvis. 
Trives best når jeg får holde meg i vanlig hverdag -
 med tid til ungene og mannen om ettermiddagen. 

Håper din ukestart var god!

Beste hilsener fra
Åpent^hus


 I neste innlegg
tøft kollektiv

7 kommentarer:

  1. Elsker streetart! Det er utrolig gøy å plutselig finne ny kunst når du tilfeldigvis går forbi.

    SvarSlett
  2. Herlig, og så masse humor!

    SvarSlett
  3. Kult, den fra Berlin er skummel mens hun som feier støvet under teppet er min favoritt.

    Dagstur til Gardermoen? For å teste Starbucks? :-)

    SvarSlett
  4. starbucks er testa ut et par ganger allerede.. ! :)
    er forresten oppskrytt, er det ikke?

    SvarSlett
  5. Knalltøffe - jeg syns overhodet ikke dette er forsøpling!!
    I Stavanger er det også flere overraskende street-maleri, bl.a. Mona Lisa som viser rumpen sin!!! Den er bare SÅ kul!!
    Fineste dagen til deg!!
    Klem Heidi :)

    SvarSlett
  6. liker liker liker...
    ;)

    hadde to på forrige innlegg hos meg ;)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...