fredag 9. mars 2012

Innslag av gult / Splash of yellow.


Fikk lyst til å nyte litt vårgult i dag. 
Og det er det hele. 
Dagens tema er gult! :)
























Bilder: 
vårt nya hem, lampe EM via miljøvennlighjem, elle interiør, Johanna Flyckt, remodelista, Møbelpøbel blogg, remodelista, puter fra Åpent hus på Epla, Homeideasdesign.com, Dagdrømmeren blogg, thekidsroomdecor com, vårt nya hem. 


Med det vil jeg ønske alle som tar turen innom her
ei riktig god helg!


I neste innlegg
noe fint noe :)


17 kommentarer:

  1. Nydelig inspirasjon, jeg har holdt gult på avstand men kjenner at jeg blir mer og mer klar for litt gult.

    God helg!

    Klem

    SvarSlett
  2. Fekk Påskefølelse :-)

    Vakkert!

    God helg!

    SvarSlett
  3. Uppiggande med gula inslag;) Önskar dig en riktigt fin helg. Kram

    SvarSlett
  4. Herlig! Elsker klatter med gult i interiøret. Er en del av det hjemme hos meg:)

    SvarSlett
  5. Bilde nr 1 og 6 er helt nydelige. Jeg har litt gult hjemme, og liker det godt:)

    SvarSlett
  6. Gult er selfølgelig kult;)

    God helg=)

    SvarSlett
  7. Lekre bilder. Og du, ta en tur innom til meg. *hint*

    SvarSlett
  8. Herlige bilder!! Tror jeg må få noe mer kult inn her.

    Ha en fin helg! Klem fra meg.

    SvarSlett
  9. Herlig gult! Fine bilder du byr på utrolig vakkert bilde med hvit pinnestol og den gule vasen,nydelig...og bilde av Hays DLM fikk meg til å ville ta med ett gult dlm hjem fra jobben...

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  10. I LOOOVEE ♥
    Elsker gult!!

    SvarSlett
  11. Herlig!!!!! Gul er rett og slett en fantastisk farge og til å bli hoppende glad av! :)
    Ønsker deg en strålende helg!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  12. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg kjøper interiørblader jeg, når jeg kan sitte å se på disse nydelige bildene isteden, helt gartis;)
    Flott inspirasjon, gult er kult!
    God helg!
    Klem

    SvarSlett
  13. herlig ispirasjon fra deg! Lekkert bilde fra Dagdrømmeren :)
    ha en flott helg
    klem Hege

    SvarSlett
  14. Gult er fint, men klarer ikke helt å få det inn hjemme. Skimtet krakken jeg ønsker meg på det første bildet, den holdt vi på å kjøpe når vi var i København, og jeg kjenner jeg angrer litt nå...

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...