torsdag 8. mars 2012

Casa Lucca / Italian kitchen old meets new

Selv om fru Åpent^hus har en forkjærlighet for skandinavisk design, er ikke det noen hindring for å se utenfor vårt lille område her i nord. :) Dette huset er italiensk. Og fra 1600-tallet. Som har blitt nytt.
Ta en kikk på kjøkkenet / spisestua:




artig?
bilder via around homes blogg

Da nærmer det seg trekning av lotteriet her i Åpent^hus.
Det skal bli spennende å se hvem jeg får dele ut lamper til.

Ellers gratulerer jeg alle damer med dagen i dag. :)

I kveld blir det syproduksjon i heimen.
Det ramler inn med bestillinger til Epla-bua. Veldig kjekt.


I neste innlegg
fargeinnslag

6 kommentarer:

  1. Hei!
    I løpet av de siste tre månedene har jeg kikket innom her på åpent hus når og da. Men det har egentlig bare blitt oftere og oftere og nå er det vel nærmest daglig. Her er det stadig spennende oppdateringer og ellers alltid noe å oppdage. Så mye interessant, variert og inspirerende. Det er utrolig imponerende alt du kommer over på nettet. Fortsett med det:)

    SvarSlett
  2. så hyggelig!
    tusen takk, Siw.
    kjekt at du liker deg her hos meg.
    og takk for at du sier det! - gjør meg så glad!

    SvarSlett
  3. Heihei:)
    Så koselig at du ble med på min give-away:) Jeg har to på gang, hvis du ikke så det, hehe:)
    Masse lykke til, du som er så snill og dele ut premier, du burde jo vinne litt og:)

    Jeg er allerede med på din, selvfølgelig:)

    Ha en fin fin kveld ♥

    SvarSlett
  4. Så utrolig stilig! lekker lampe.
    Jeg har give away jeg også hvis du vil bli med. Ha en fin kveld
    klem Hege

    SvarSlett
  5. Tusen takk for koselig hilsen og for at du ble medlem hos meg! ha en fin dag! klem Hege

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...