lørdag 24. mars 2012

Gir bort gavekort - Først til mølla!


Jeg har vært skribent for Foreldremanualen.no et år nå. Arbeidet er gratis. Men nå har jeg mottatt en pakke med give-aways med litt forskjellig fra de som driver Foreldremanualen.no og Barneloppis.no.

Det mest interessante er vel gavekort fra Stena Line.  Gavekortet gjelder billigste 4-sengs lugar i de periodene de har Barnas Båt-arrangementer. Det vil si alle skoleferier, inkludert hele sommerferien.


Gavekortet dekker gratis tur for 4 personer i 4-sengs lugar uten vindu. (uten bil)
Turen kan vare 24 eller 36 timer.
Det vil si, dette er vel mest interessant for de som bor på Østlandet og vil ha seg en liten svipptur.
Ikke like lett for meg her i Ålesund.


Så jeg tenkte jeg skulle dele ut gavekortene til noen av mine kjekke lesere. Er det ok?? :)
Her kan du lese om Barnas Båt-arrangementene.

Det blir ikke noe lotteri denne gangen. Men rett og slett: har du lyst på et slikt gavekort og tror du kommer til å benytte deg av det? Vel, da er det bare å legge igjen kommentar under.

Jeg har i alle fall 6 slike gavekort å gi bort. Kanskje flere. Først til mølla!! :)
Hvis du ikke har blogg, sørg for å legge igjen epost-adresse, så jeg kan nå deg.



Fortsatt fin helg til alle som svinger innom.


I neste innlegg
en første kikk inn i huset vi har kjøpt :)

13 kommentarer:

  1. Oi, flaks å logge seg inn og se at dette er første innlegget som kommer opp. Og kanskje bli den første som legger igjen kommentar.
    Jeg er kjempeinteressert! Bor i Oslo og har alltid lyst på en tur vekk. Ingen av mine barn har vært lengre enn til Sverige, så Danmark blir jo nesten 'det store utland'.
    Ja takk hvis jeg skulle være så heldig, altså:-)
    God lørdag videre!

    SvarSlett
  2. Dette kunne ikke passet bedre! Skikkelig baksmell på skatten begrenser feriemulighetene betraktelig, så dette hadde vært midt i blinken:-)
    Krysser fingre og sier pent Ja takk!
    God lørdagskveld!
    Klem, Elin

    SvarSlett
  3. Hei.
    jeg er veldig interessert.
    Hadde snart tenkt til å bestille en tur til hele familien.

    Ha en fin kveld...
    klem

    Frufjeldhammer@gmail.com

    SvarSlett
  4. Hei hei

    Jeg ønsker et gavekort.
    Hilsen
    Elizabeth
    eliwestby@hotmail.com

    SvarSlett
  5. Dette sier jeg gjerne ja,takk til! ;)
    Fin lørdagskveld ønskes deg.
    leonore80@hotmail.com

    SvarSlett
  6. Jeg er veldig interessert, det hadde vært midt i blinken!

    Ha en fin lørdagskveld!

    Klem Hokusfiliokus

    SvarSlett
  7. Der var jeg for sen:(

    Fin lørdagskveld til deg!
    - AC

    SvarSlett
  8. Hiver meg på :-) Har ikke bestemt oss for ferie ennå. Danmark er høyt oppe på lista. Er vi heldig her, så blir det nok Danmar!

    Takk for at du vil dele med dine lesere!

    ella

    SvarSlett
  9. litt for sen!! men skulle gjerne dratt :)

    SvarSlett
  10. Jeg pleier jo å ha flaks hos deg! i tillegg til å kose meg veldig med de inspirerende bildene dine.. Så har du et gavekort til overs kan du gjerne sende et til meg, uansett må du ha en fortsatt nydelig helg! Klem B

    SvarSlett
  11. ...at jeg ikke så denne før, da... ;)

    SvarSlett
  12. beklager seint svar herfra.
    Jeg har fått til å gi vekk hele 10 gavekort.
    kontakter dere direkte dere som svarte først.

    håper det blir til glede:)
    god tur
    følg med for andre gavedryss snart!

    hilsen
    Åpent^hus

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...