fredag 23. mars 2012

Tekst på veggen / Writing on the wall

Fine veggbilder kan være prikken over i'en i et rom.
Med blogger og nettbutikker som "butikktorget" Epla.no og Etsy er det lettere for flinke illustratører og grafikere å få vist seg frem og få spredt tingene de lager.

En av dem som først blogget, og så tok skrittet over i kreativ produksjon er fine Kristin med bloggen og Eplabutikken Kikkis planet.

Jeg har lyst til å sette igang helga her med ei lita utstilling av fine plakater / bilder fra laget av Kristin.





Hun lager også personlige trykk etter ønsker. For eksempel personlige portretter med navn, slik som den jentebildene over, og den personlige synstesten  lengre nede, der man kan velge navn eller en helt egen tekst.  





kort.

pedagogiske plakater :)




synstester med selvvalgt tekst





Fine? 
Mine favoritter er vannglasset  øverst og den fine natta-hilsenen over her. :)

Et lite tips til slutt:
Kikkis planet har forresten lotteri på bloggen akkurat nå. 
Der er en av premiene et valgfritt trykk fra Epla-bua hennes. 

Har du tekst på veggen hjemme hos deg?

Riktig god helg 
til alle som velger å svinge innom her hos meg. 


I neste innlegg
mini-gi-bort og noe hjemmefra

6 kommentarer:

  1. Fine plakater! god helg til deg også:-)

    SvarSlett
  2. Stilige plakater. Ønsker deg en fortryllende helg.
    Klemz

    SvarSlett
  3. i love them all, cant decide which one is the coolest. i am kind of addicted to prints with a quote ;)
    hugs, svenja

    SvarSlett
  4. Hei!
    Ønsker deg en fin og solrik helg :)
    Vil du vinne et gavekort på 300 kr fra Solstrand Interiør kan du
    prøve lykken inne hos meg nå :)
    Klem Anette

    SvarSlett
  5. Så flott at du viser fram Kikkis plakater. De er bare supre (og jeg er selvsagt med på giveawayen!);-). Du spør om vi har tekst på veggen hjemme. Jeg har flere, og alle har jeg lastet ned gratis fra nett og/eller laget selv. Jeg hadde nylig en temauke på bloggen min hvor jeg daglig la ut tips om gratis plakater for print. Veldig hyggelig om du vil kikke innom bloggen min http://gidetvidere.blogspot.com (velg temauke fra etikettenen for å se plakatene/ordbildene). God søndagskveld til deg! :-)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...