onsdag 28. mars 2012

Kongen av ting



Hei du som kikker innom. :)

Dagen i dag har jeg tatt meg fra Ålesund via Oslo og Bodø til Tromsø. Merker at jeg stod opp gudsjammerlig tidlig. Men flott i Tromsø i dag. Etter jobb har jeg faktisk rukket en liten rusletur, en deilig kaffikopp på Helmers og en lang kikke-kosetur innom Ting.

Ting-butikken i Tromsø er kjempefin! Kunne fint brukt opp et digert gavekort der ;)
(Er det noen snille nord-norske julenisser som hører etter nå?)








Jeg tenkte på da jeg rusla der inne - hvor mange interiørbloggere er det her nå, tro? :)
For dette er jo en "snopebutikk" for sånne som meg! :)














Ikke si at det er bare meg som kan kose meg og tilbringe ei lang stund i en slik butikk??! :)

Jeg handla et par ting jeg har hatt lyst på lenge. Sånn siden jeg var på tur og hadde litt fritid, liksom. :)
Skal vise senere.
Bilder fra Ting.no og mobilkameraet mitt.


Jeg har forresten ikke rukket å skrive til de som meldte interesse for gavekort med StenaLine i innlegget for noen dager siden. Det skal jeg gjøre når jeg kommer hjem på fredag. Lover. :)

Hilsen fra Åpent^hus på Tromsø-tur :)

I neste innlegg
fin svensk i byen

3 kommentarer:

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...