søndag 18. mars 2012

End of week-End


Enda ei helg er over. Hvor blir de av?? Hvis noen har funnet slow-motion knappen som får helgene til å vare lengre så si ifra!

I helga plukket jeg skjønne klosterklokker fra svigermors nydelige hage. Løkene tror jeg hun i sin tid tok med seg fra barndomshjemmet ved Stord opp hit til Sunnmøre. Det er vemodig, siden svigermor ikke er her mer. Men minnene lever godt videre. Og slike frembringes blant annet av å se på disse skjønne blomstene.


Da har jeg trukket vinnere av de to veggordene fra Happylines.
Gave 1 - "Føl deg som hjemme" ble vunnet av lodd nr. 8 - Frk. Virrum.
Gave 2 - "Love" ble vunnet av lodd nr. 1 - Johanna Stålros.




Gratulerer så mye til vinnerne.
Send meg en epost med postadresse, så skal jeg få sendt gavene av gårde i morgen allerede.

Skulle gjerne delt ut gaver til dere skjønne lesere hver dag. :)

Om noen dager kommer noen småting til. :)
Riktig god ukestart til alle!

I morgen 
flott miks av gammelt og nytt

5 kommentarer:

  1. Så fine blomster!
    Gratulerer til vinnerne!
    Ha en fin kveld
    klem hege

    SvarSlett
  2. Enig! Helgene er altfor korte, kommer aldri i mål med listen min. Men de blomstene gir en ekstra dimensjon, hyggelig å minnes noen som ikke er her mer.

    SvarSlett
  3. Uff ja, tenk om helgene bare kunne vært litt lengre..tiden flyr når man har det kjekt:) Tusen, tusen takk kjære deg for alltid så vakre ord hos meg, varmer en fersk blogger:)) Ha en flott uke, så håper vi det straks blir helg igjen, klem fra Agnete:)

    SvarSlett
  4. Så fint ogt vårlig det var å se disse blomstene. fint at livet lever videre etter din svigermor.
    Klem

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...