torsdag 8. desember 2011

Skikkelige jentelamper / girly lamps



Så har min kreative kløe fortsatt ikke gitt seg. :) En dag jeg og Lillemor hadde hjemmedag, fant jeg frem saker og ting, og vi endte med å ha lampeverksted.

Vi koste oss glugg med å være skikkelig jentete. 



















Og nå ligger resultatene i Epla-bua. hihi! Til glede og fornøyelse forhåpentligvis - for  andre lekne store og små jenter? :)

(hvis du ikke finner den du vi se på, kan den være solgt allerede)
Alle foto (c) fru og frøken Åpent hus


Håper førjulsdagene dine er trivelige.
Her går det i varm te og massevis av hosting...



I neste innlegg
fin leilighet


5 kommentarer:

  1. Så fint, med enkla medel! Kram Johanna

    SvarSlett
  2. så søte!
    stas med sånne ting som ikke er hyllevare.
    :)

    SvarSlett
  3. Herlig - en skikkelig livlig fantasi!!
    Liker!!
    Du må bare låne bilde hos meg!!
    Klem Heidi :)

    SvarSlett
  4. Kjempesøte lamper!
    Bare innom for å ønske deg en goood helg!
    Klem E

    SvarSlett
  5. Å herlighet så kreative og flinke dere har vært!
    Nydelig...

    Heldig du som har den boka!
    Må nok kjøpe den neste gang jeg kommer over den jeg også ;)

    Klart du kan låne bilder :)
    Utrolig kjekt at du liker noe av det jeg har lagt ut.

    God helg til deg og dine også.
    Tenk at alt er 3. søndag i advent snart!

    Klem May Helen

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...