tirsdag 6. desember 2011

Den gode feen / House call

I dag smetter jeg inn et slags gjesteblogginnlegg. Det vil si, det er kommet til som et samarbeid mellom Gode feen og Åpent hus-dama. Jeg har rett og slett intervjua den travle dama, og plukka bilder fra den fine bloggen hennes. :)





Linda bak den populære bloggen Den gode feen,
er bosatt i Stavanger og har fulltidsjobb i oljebransjen.
Men hjemme skjer det stadig morsomme og kreative ting.
Og huset viser til fulle at her bor det fantasifulle og lekne folk.















Vil du lese hele intervjuet, kan du svinge innom Foreldremanualen  i kveld. Der er det hele "på trykk".
Takk til Linda / Den gode feen for lån av bilder.

Så tror jeg det er
en hel bønsj av mine kjære lesere som har gått glipp av 
desemberlotteriet her på bloggen.
Denne gangen er det ekte håndlagede lekkerheter i premiepotten. Sving innom her om du vil ha deg noen vinnersjanser.



I neste innlegg
hvordan skrive ønskeliste?

4 kommentarer:

  1. Herlige bilder fra et flott hjem!

    Ha en fin kveld. Klem fra meg.

    SvarSlett
  2. He he, så utruleg kjekt å sjå bildene mine her inne hjå deg - og ikkje minst lese dei fine orda. Du er ein flink intervjuar - det er sikkert. Diger god klem til deg!

    SvarSlett
  3. Ah, så fint hus Linda har i Stavanger. Skulle ønske jeg tjente like mye som hun. Er lei av å ha høyutdannelse og være arbeidsledig. Håper på bedre tider i mitt neste liv.

    SvarSlett
  4. Hei Forsken, så trist å lese at du er arbeidsledig med høg utdanning. Tru det eller ei 99% av tinga eg har er frå Ikea eller Fretex, og eg brukar svært lite av lønna mi på interiør. Kryssar alt eg har for at du får deg ein god jobb, med den lønna som du fortener og som tar igjen litt av det du har tapt som ledig. Diger varm klem frå Linda

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...