mandag 19. desember 2011

Rød jul / Red and merry


Rødfargen hører julen til, enten man liker tradisjonell eller moderne julepynt, gjør den ikke?. 
Rød gir varme og lunhet til huset, synes jeg.
Ikke så helt dumt nå i den mørkeste og kaldeste tida av året.

I dag, nå like før vi finner frem resten av julepynten i Åpent hus-huset,
drysser jeg et knippe røde julebilder over bloggen. 



Er ikke denne fin?
hadde det ikke vært for at det finnes en gjeng lyslykter hos oss fra før,
skulle jeg glatt ønska meg denne  fra Holmegaard i år. 


tips: matpapir krølla rundt ei telyslykt: flott bordkort til julebordet!




















Bilder: bo bedre, Åpent hus, Holmegaard, BoligLiv, Livet hemma, Dottie Angel, Provincial home living, House and Home, Husligheter se, Sivs hus.




Etter å ha vært syk og hjemme i hele to uker, 
sliter jeg litt med å komme a jour med juleforberedelsene. 
Jeg jobber også med å komme i julestemning. 
Kanskje ikke så lett når vi nylig har mista et nært familiemedlem. 
Men disse bildene hjalp kanskje litt. .. :)

Har du fått julestemning ennå? 

Julegodis
i Epla-bua mi.



I neste innlegg
vinterhi

6 kommentarer:

  1. Fine bilder du viser, jeg syns litt rødt må til i jula..litt,vertfall.
    Rødt er nå engang julefargen, da! Men julefølelsen er og blir borte vekk.. ;-(
    Håper det skjer noe når jeg setter inn juletreet!
    ;-)

    SvarSlett
  2. Det er vel det jeg håper på, jeg også! :)

    SvarSlett
  3. Så mange inspirerende bilder :) Du er såå flink til å finne de du :)Ha en finfin kveld og sender litt julestemningsdryss over til deg. Den kom nemlig her i dag, da juletreet ble pyntet, deilig stemning :)

    Klem fra Fru Thronsen

    SvarSlett
  4. Hei snuppa:-)
    Håper pakken er kommet trygt frem. Ikke knust og klar til bruk!
    Vet ikke om det kanskje tar litt lengre tid nå før jul, men håper du har fått den:-))

    Stor klem og ønske om en fredelig jul!

    SvarSlett
  5. Det må alltid en liten dæsj med rød til for å få god stemning i stua :) Nydelig bilder du har valgt ut. Inspirerende :)

    SvarSlett
  6. Nudelige bilder med fin julestemning. Er innom deg for å ønske deg en fin og fredelig jul.
    Klem

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...