søndag 18. desember 2011

Å gi er å få / giftwrapping


Jeg sier det hver jul: det er å gi som er gaven. Jeg koser meg med det: å få pønske ut hva mine nærmeste kan ønske seg og bli glad for å få.

Å pakke inn gavene er noe av kosen - det å legge omtanke også i det.
Her er et dryss ideer til dem som vil ha inspirasjon til innpakningen.































Bilder: Cox& Cox, Bo bedre, Kronprinsessene blogg, Ikea, Husligheter se, Martha Stewart og Ffluwer blogg

Her er flere pakkeideer.


I neste innlegg
rødt




10 kommentarer:

  1. Mange flotte, og enkle, tips!! Takkar

    SvarSlett
  2. MANGE KREATIVE IDEER HER... KOSELIG Å FÅ VAKRE PAKKER. DET RØRER VED HJERTET!
    KLEM TOVE

    SvarSlett
  3. Her var det mye fint! Den rosetten på det første bildet falt jeg veldig for!

    SvarSlett
  4. Så mange flotte og inspirerende bilder :) Å både gi og få pakker som er pakket inn "litt ekstra" er noe Fruen liker :)

    Ha en finfin kveld

    SvarSlett
  5. Ja, det er veldig hyggelig å GI, men jeg blir søren meg stressa av sånne flotte innpakninger som dette. :-) Jeg har verken tid eller evne til sånt. Eller det første er kanskje snakk om prioritering. Ja, nå prioriterte jeg å lese Åpent hus i stedet..

    SvarSlett
  6. hihi
    sa jeg at alle mine pakker ser slik ut??

    lese åpent hus er et godt valg det og! ;)

    fin kveld til alle!

    SvarSlett
  7. Så mange fine tips! Likte spesielt den første med knapp ;-)

    SvarSlett
  8. Her var det mye fin inspirasjon. Får nesten lyst til å pakke inn alle gavene på nytt jo ...

    SvarSlett
  9. Utrolige mange og flotte ideer, elsker mest de i sort. Jeg bare tenker på hvor fort disse pakkene - som du kanskje har brukt en time på å pynte - blir revet av i løpet av 10 sekunder.

    Ønsker deg en God Jul !

    Klem fra Bergen.

    SvarSlett
  10. Å, nå angrer jeg igrunnen litt når jeg ser all denne kreativiteten og inspirasjonen!
    Jeg kom til gråpapiret på alle mine gaver, snuppa "tegnet" på besteforeldrene sine, men så ble det med det.
    Ambisjonene var der, men så orket (?) jeg ikke likevel.
    Neste år, kanskje :)
    Mandagsklem til deg!

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...