onsdag 14. desember 2011

Nytt på stua / living room news



Endelig har vi fått oss oppbevaringsplass på stua.
Ingen grensesprengende revolusjon i interiørverden, akkurat.
Og ikke det at disse glassskapene rommer så mye, 
men det er kjekt å ha noe som både gir oppbevaring 
og som er litt dekorasjon i seg selv. 




Når jeg omsider fant ut at disse Ikeaskapene hadde passet hos oss,
var de selvfølgelig ikke i produksjon lengre.
Vel å bra å finne ting på finn for dere som bor på sentrale Østland, 
men for oss andre, er det et større prosjekt. 

Mitt råd er å lagre søk og abonnere på nyheter. 
For det var akkurat det jeg gjorde, 
og vips - en fant jeg to slike skap til salgs. 
Pent brukt. I egen by. :) Bare å kjøre å hente. 






grå foto i desembermørket: (c) Åpent hus




Syns å huske at det er flere enn meg som liker de fine Hagedorn-Hagen 
motivene med sommerfugler og insekter. 
Nå har jeg noen slike i Epla-bua mi.


I morgen tidlig trekkes 
3 vinnere 


 I neste innlegg
ventetidas farger

4 kommentarer:

  1. ÅÅÅ! Hva heter den store planten du har stående foran det fine nye glasskapet ditt???? For sånn plante må jeg nemlig ha!

    SvarSlett
  2. Fint det ble.

    Jeg er også glad i papir. Den ene stjernen var jeg veldig ivrig med for et par år side. Det er så givende å skape så vakre ting av et så enkelt material som papir.

    Ønsker deg en fin onsdagskveld.

    Klem fra Annfrid

    SvarSlett
  3. Det ble utrolig fint! Liker den hylla, svigerinna mi har den. Synes det er så flott med de fineste tingene utstillt der :)
    Nå må jeg inn å titte på giveawayen din, husker ikke om jeg fikk den med meg.
    Titt gjerne innom meg i morgen, da er det ny giveaway hos meg :)

    Ønsker deg en god desemberkveld
    klem Tonje

    SvarSlett
  4. hei dere
    og takk for hilsener
    ekstra kjekt med litt kommentarer nå når jeg bare går inne om dagene og ikke ser ut til å bli frisk med det første :(

    Janne - ja, den grønne planten er en av mine favoritter. Vet dessverre ikke hva den heter.
    men den lever lenge, og vokser seg ut av form med tiden. men det er bare å klippe av og sette i jorda, så blir det nye planter.
    elsker de store grønne blada.
    håper du finner svaret! :)

    Hilsen Åpent^hus

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...