mandag 12. desember 2011

Alltid på ønskelista / a wish list stayer

Nuvel, så vil noen av mine lesere ha registrert at jeg har litt dilla på "ting med historier"(av noen kalt gamle greier) og innslag av retro i heimen. Men en av de tingene som jeg nok konstant vil komme til å ha på ønskelista mi, som absolutt er av moderne, men tidløs design, er de enkle hyllene, skuffene og skapene i den danske Montana-serien.


Praktiske og vakre, synes jeg. Og med en kvalitet som jeg elsker. Nå har jeg to seksjoner. Og jeg elsker at det sier svusj når jeg lukker igjen skapdørene. :) (Nydelig kvalitet, men ja, de koster en del.)








Funkisvilla 






Litt mitt














MacMartre











umerkede bilder er fra montana dk. 

Så vågal er jeg vel ikke at jeg lar tusenlappene flagre over disken for hyller i en farge jeg potensielt blir lei av etter ei stund. For meg må det nok bli hvite hyller. Men det går jo an å leke seg med fargene her på bloggen. :)

Håper førjulsdagene er gode.
Jeg sliter fortsatt med vinterforkjølelsen min - Nå har jeg holdt meg inne i over ei uke!! :(


I neste innlegg
vakkert i papir

8 kommentarer:

  1. Har aldri forstått hvorfor de koster så himlende mye penger. Fine og praktiske er de, ingen tvil. Tror det er ingen som bryr seg om jeg har Montana eller ikke.

    SvarSlett
  2. Hei Frosken.

    ja, de er dyre. Bolia eller Expedit-hyller funker jo fint det også!

    Kan forresten ikke tenke meg at der er noen som velger møbler for å gjøre inntrykk på andre (!?)

    det er fint at der er mye å velge i - i ulike prisklasser. Så finner de fleste noe de liker.

    SvarSlett
  3. great first image! love the burst of red within the white space x

    SvarSlett
  4. Jatakk, tar gjerne hyllene på det første bildet, jeg! lekkert og knall farge!

    Ha en fin kveld, sofaen venter på meg nå..
    Klem

    SvarSlett
  5. Lovelovelovelovelove..... I alle farger og varianter. Flott design, og sååå praktisk når man kan få det akkurat som man vil :) kunne hatt de mange plasser i huset, egentlig overalt!!! Følg med på bloggen min, kommer et innlegg om Montana etterhvert :)

    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  6. Montana er bare nydelig! Jeg har laget meg en løsning som jeg ønsker meg veldig. Det er lett å drømme seg bort på hjemmesidene deres.

    SvarSlett
  7. Montana ruler! Genial design med kvalitet som varer og varer, de koster...

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...