torsdag 15. desember 2011

Her og nå eller der fremme? + vinnere / Where are you

I disse travle førjulstider...













Greier du å leve og nyte "her og nå" i disse travle førjulstider?
Bilder: Alvhem mäkleri, Freshome, the Selby, 




Vinnerne av desemberlotteriet i Åpent^hus, 
trukket av random.org, ble

1) Marie med bloggen Marie Friis

2) Edina med bloggen Hvite tulipaner

3) Sonja med bloggen Det blå huset

Gratulerer!

Send meg en e-post med adresse, så skal jeg formidle gavekortene til dere, 
så dere kan gå inn å kose dere med å velge fine ting fra ZN design på Epla. 

Takk til alle som deltok.


I neste innlegg
øvelse gjør mester :)

5 kommentarer:

  1. Yes! Feeling very lucky!

    Hurra!

    SvarSlett
  2. Yesss, I'm feeling lucky! Så kjekt at eg vann eit av gavekorta:) Ein riktig god start på dagen dette her:)
    Dei beste ynskjer for jula og det nye året til deg!

    SvarSlett
  3. Oi, heldige meg:D
    Tusen takk, sender deg mail jeg.
    Klem E

    SvarSlett
  4. Nå har jeg laget en DiY beskrivelse :)

    SvarSlett
  5. Hei!! Tusen takk for trivelige kommentarer! Eskil sitt rom har allerede vært med på foreldremanualen en gang! Muligens et år siden ca :D Men om det er aktuelt med nye bilder så bare si ifra! Randi :)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...