lørdag 31. desember 2011

Overdose Åpent^hus? / Open^house 2 years





År 2 er over for Åpent^hus-bloggen.
I dag passerer året i revy med bilder hjemmefra.
















Har dere fått nok Åpent hus-bilder, kanskje? :)












Selv om jeg liker å samle og vise inspirasjonsbilder fra andre steder, ser jeg at jeg har greid å snike inn litt fra Åpent^hus-huset også. 



Alle foto (c) Åpent hus



Translation: 
Year two of the Open house blog has passed. 
Even though my favourite task is to collect and show inspirational photos from around the world, 
it looks like I've managed to squeeze in a couple of glimpses from the Open^house-house, too. 

Welcome to all new Followers who have joined this year. 
Thank you for stopping by and for leaving heart-warming comments.
I appreciate all of them. 
I wish you all a wonderful new year



Jeg må få si et ekstra Velkommen 
til alle nye Følgere som har kommet til dette året. 
Det er artig å oppleve at mange liker å ta turen innom her. 
- Det gjør meg glad og litt stolt at den hobbyen 
som gir meg selv glede også kan gi andre litt av det samme. :)

Hjertelig takk også for alle de fine kommentarene dere legger igjen.
De varmer og inspirere - Jeg setter veldig stor pris på dem og på dere. 


Jeg ønsker alle mine kjære lesere
en riktig godt nytt år.
Måtte 2012 bli 
akkurat slik du ønsker det. 


Beste hilsner fra
Åpent^hus

4 kommentarer:

  1. Kjære deg det er så kjekt å titte innom her hos deg. Mange flotte bilder og kloke ord.
    Godt nyttår!
    Klem fra annfrid

    SvarSlett
  2. Flotte bilder fra din nydelige hjem!!
    Vi to har iallefall ganske lik smak ser jeg!!! :))

    Utrolig koselig å ha fått kontakt med deg - liker bloggen din kjempegodt! Det er alltid kjekt å titte innom hos deg!!

    Ønsker deg et riktig godt nytt år - så "møtes" vi i 2012!!!

    Klem Heidi :)

    SvarSlett
  3. Godt nytt år til Åpent hus!!!!

    Gleder meg til hva du har å vise i 2012 :)

    Hvordan fikk du til slutt hjem det store, vakre bildet ditt??

    Klem fra Bloggugla ;)

    SvarSlett
  4. Tack för i år, och Gott Nytt år!
    (gärna med fler bilder från ert vackra hem.. :)
    Ulrika

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...