torsdag 1. desember 2011

Nydelig hus / airy house design


House R av Richard Christ ligger i Karlsruhe, Tyskland. Verdt en liten kikk. Enig?




Det er arkitekturen, linjene og romfølelsen jeg har lyst å nyte i dag.
Interiørstilen er litt underordne i dag, synes jeg.








selvfølgelig har disse huseierne basseng... :)


Kunne du bodd her?
:)

Viktig melding:
Jeg følte det var litt snaut å ikke inkludere alle i lotteriet jeg satt i gang i går.
Så derfor: Alle kan være med! :)
Gå inn og kikk på gårsdagens innlegg og hiv deg med om du vil.


Translation:
Spreading over 455 square meters, House R‘s floor plan was comprised between the walls of its four-story height structure. It is designed by German architect
Roger Christ and is located in Karlsruhe, Germany. Each floor has its own charm and well-planned collection of spaces. I love the architecture. The clean lines. The airy feel. Do you?



I neste innlegg
roadtrip-bildet oppe på veggen :)

5 kommentarer:

  1. Jeg sier bare: GIVE IT TO ME!!!!
    Fantastisk, og ja der kunne jeg virkelig bodd :)

    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  2. jeg skulle gjerne bodd der!

    SvarSlett
  3. Ja det er absolut verd en kikk!
    For et fantastisk hus, kunne godt tenke meg å flytte rett inn der ja :-)

    SvarSlett
  4. Jeg skulle gjerne bodd der! Fantastisk hus! :)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...