onsdag 16. mars 2011

På plass

Det var visst min lykkedag den dagen Zanz trakk vinneren av sitt førjulslotteri - for jeg endte opp med vinnerloddet og den gjeve premien: en Eames-stol.
Med et lite mellomlegg ble favoritten DSW min - og nå er den på plass!!


Og siden anskaffelsen av denne da på ingen måte kan sies å være planlagt, og jeg ikke er bortskjemt med uendelige kvadratmeter med umøblert innemiljø, er det ikke så lett å finne den rette plassen for den. Et luksusproblem, vil man vel kunne si!?



Å ha en sånn lekkerhet som dumpeplass for min passe permanente kleshaug på soverommet er kanskje ikke helt den perfekte plasseringen? :)



Den er i alle fall i hus, og herr Åpent hus liker den også veldig godt. :) Den får definitivt bli! Og får definitivt en mer dedikert plassering når vi en gang overtar "drømmehuset" :)



Jeg unner meg uansett å nyte formene av denne stolklassikeren i dag - og forresten hver dag fremover - i "levende live"!  :)


Alle foto (c) Åpent hus


I neste innlegg
"daisies"

11 kommentarer:

  1. Så heldig! Ønsker meg en hvit :-)

    SvarSlett
  2. Ååå gosh den er så fin! Har forlengst satt den høøøyt oppe på ønskelista mi :o) Heldiggris!

    SvarSlett
  3. Super fin! Ønsker meg flere hvite jeg;) Klem

    SvarSlett
  4. For en fantastisk premie! Denne stolen er bare helt lekker! Gratulerer :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer heldige deg!
    Velfortjent...
    Herlig å våkne og sovne til synet av en så fin stol da ;)
    Klem

    SvarSlett
  6. Se der ja:)Nydelig var den!
    Angående lampe på kjøkkenet,det blir en Louis Poulsen,du får vente og se hvilken;)
    Vil aller helst ha Konglen men vi må nok prioritere en større og bedre bil akkurat nå.Blæh,det voksenlivet:)
    Veldig fornøyd med iPaden,nesten så jeg ikke vil på jobb.Vil bare sitte og knote med den:)
    Kos deg med den skjønne stolen din!
    Klemklem

    SvarSlett
  7. i am crazy about the eiffel eames....just wonderful!!!!

    SvarSlett
  8. Grattis med ny stol!!!
    En akkurat maken er på vei hjem til meg:)
    De er en fryd for øyet:)

    Klem!

    SvarSlett
  9. Berre lekkert!

    Drøymer om seks slike rundt spisebordet mitt. :)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...