tirsdag 8. mars 2011

Pynte med blomster

1) The swenglish blogg
Lange stilker med vakre blomster og vase kledd i yndlingseventyret ditt, kanskje?

Friske blomster eller enkle grønne blader kan gjøre susen i ethvert interiør, spør du meg. I dag har jeg lyst til å nyte noen inspirerende og vakre løsninger.


2) Caikin collection


3) Foto Trio Giovan


4) Ferm living


5) Tulipaner hos Søstrene Andersen blogg

6) Enkelt og nydelig hos Tonje med Fredbo blogg


7) The swenglish blog

8) West Elm


9) Svensk Tenn vaser hus den svenske bloggen Husligheter.

10) gressvasen fra Norman Copenhagen
med to skjønne perleblomster hos Høytrykk blogg

Ikke akkurat klart for å plukke dem utendørs ennå, men der er plenty i blomsterbutikken. Og det trenger ikke koste ei formue! La det være dagens lille oppfordring! :)

Translation:
Wake up and smell the flowers - spring is coming.
Buy some flowers and enjoy the feeling! :)


My little one. Always exploring and enjoying beauty and fun around her.
Photo: Open house blog


Tomorrow's post: Artsy chairs.
And Thursday: Give-away!! :)

I neste innlegg
møbler som kunststykker

8 kommentarer:

  1. so beautiful pics!!!!!! Love the last one so much...a gift for you on my blog...happy woman day!!!!xoxo

    SvarSlett
  2. Oh your little girl is adorable, she steals the show!

    SvarSlett
  3. I Love flowers:)They make life better:)

    SvarSlett
  4. Dei begerene fra Ferm Living var så nydelige. Og blomster er herlig, gleder meg til vår og sommar. :)

    SvarSlett
  5. Enig i at man kan starte våren med litt blomster innendørs :D

    Helt greit at du bruker et av mine bilder på bloggen din, ser du skriver hvem som eier dem.

    Ha en fortsatt fin kveld,

    Linnosauren

    SvarSlett
  6. Der var bildet mitt ja. :) Så fint bildet ditt var! Kjenner jeg gleder meg masse til sommeren av å se på det!

    Ha en fin kveld! :)

    SvarSlett
  7. Så koselig at du hadde funnet et av mine gamle bilder:) Moro:) Og masse annen nydelig vårinspirasjon! Veldig klat for blomster nå jeg og, særlig etter snøværet som var her i dag... Ha en flott dag!

    SvarSlett
  8. Ah, så mange kreative variasjoner! :) Nå ble jeg skikkelig inspirert!

    Håper du har en fin lørdag :)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...