tirsdag 22. mars 2011

Koselige kjøkken


Fant ut at det er lenge siden jeg har svingt innom kjøkkentemaet her i Åpent hus. Det er ikke mye jeg har vist av kjøkkenet her hos oss - og det med god grunn. Det er nemlig et 80-talls kjøkken av litt for god kvalitet til at vi spanderer noe nytt. Og går ting som vi ønsker, blir det enebolig på oss på et eller anna tidspunkt om ikke altfor lenge. Dermed - ingen store interiørutskjeielser på den fronten.

Men det er da ingenting i veien for å kose seg med noen inspirasjonsbilder! :)
Klar for et lite bildedryss med kjøkkeninspirasjon.


2) Elle interiør


3) Fjeldborg blogg


4) Ikea family


5) Shakerstil med moderne innslag. Fri dk


6) Rustikke detaljer i lys ramme. Marie Claire Maison

7) Kjøkkenøy på hjul hjemme hos Camp Cirrus grunnlegger. Via Bloesem blogg.
Her er forresten min Camp Cirrus-pute. :)

8) Boligmagasinet dk


9) Lyst og lekkert med konglelampe og Y-stoler. Louise Billgert foto


10) mixr via Floras frue blogg


I neste innlegg
fra lesekroken i Åpent hus

8 kommentarer:

  1. Å...skulle gjerne hatt kjøkkenet på det øverste bildet. Drømmer også om nytt kjøkken,vårt minner mest om en evig hyttetur. KLart som et egg for en totalombygging. Flotte bilder!

    SvarSlett
  2. Mitt neste kjøkken skal være hvitt;) Men jeg må ha noen fargeinnslag...

    SvarSlett
  3. Herlig inspirasjon :)
    God tirsdagskveld!!

    SvarSlett
  4. Hej!
    Första gången jag är inne på din blogg!
    Vilken härlig blogg!
    Vi ses igen!
    kram CC

    SvarSlett
  5. Digger kjøkkenet fra Boligmagasinet DK!

    SvarSlett
  6. Ja, vet du... Åpent hus er på vei inn i blogglisten min! Er innom her nesten daglig jeg! Planen var å legge deg inn sammen med de andre, men så strakk ikke tida ned helt gitt! Følg med, en av dagene er du der!! :) vi nyter klima, men gleder meg samtidig til å komme hjem til venner og familie da!

    SvarSlett
  7. Flott post med masse fine bilder! Takk for herlig inspirasjon!

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...