fredag 11. mars 2011

Friskt og moderne


I dag har jeg bare lyst til å nyte noen bilder fra en av Fantastic Franks boligstylinger.














Dette er annonsebilder langt over det eiendomsmeglerne
i min by kan oppvise, i alle fall...!


A propos det pågående Åpent hus-lotteriet:Det raste inn såpass mange deltakere med det samme (veldig hyggelig) som glemte å "ta loddnummer", så det dropper vi bare. :)
Ellers tenkte jeg å føye til en ekstra mulighet for lodd, og det er den vanlige: å lenke til lotteriet. Det kan gi ett lodd ekstra. Så da er tilbudet gitt, til den som vil øke vinnersjansene! :)
Alle kan være med, selvfølgelig - med eller uten blogg!! Vil du sikre deg lodd? Se gårsdagens innlegg.

Jeg har forresten helt "dilla" på Jans fine trykk for tida! De er så flotte!! Og samtidig vokser ønsket om noen flotte retroboller i Cathrineholms Lotus-serie og et par frokostsett fra Gustavsberg!! :)
Sånn ellers er alt bra .... ! ;) hihi!


Jeg ønsker alle mine kjære lesere ei riktig god helg!


I neste innlegg
må jeg få fortelle noe sterkt jeg nettopp har opplevd.

3 kommentarer:

  1. Stilige bilder!
    Jeg liiiker den bokhylla på de første bildene! (Husker ikke hva den heter, og orker ikke å sjekke det:) Har så lyst på den til lekerommet. Men det blir aldri prioritert! Er jo så mye jeg vil ha:)

    Fin helg til deg!
    Klem!

    SvarSlett
  2. Herlig! Digger det oransje kjøkkenet og badet!

    SvarSlett
  3. Morsomt at Cathrineholms produkter er så populäre. Pappa var fra Halden så vi var av og til inom fabrikksutsalget og handlet. Grytene var håplöse å koke i bortsett fra vann, men bollene var suverene til det meste. Her i huset er de i daglig bruk. Hva jeg husker var produksjonen ganske komplisert, emalje på stål.

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...