onsdag 9. mars 2011

Skulpturelle stoler

I dag er det "on-the-edge" tema her i Åpent hus. Design utenom det vanlige - som kan inspirere, irritere eller utfordre. Er du klar? :)



Slanted entrancement seating





Floral origami chair





Tea ceremony chair



Another contemporary chair - by Joao Valente



Nest chair by Marcus Johanson



Tja - Ble du inspirert? utfordret? irritert?
:)

Translation:
Sometimes I like to touch the theme of Design on the edge here in Open house. Today I'm looking at chairs with a sculptural approach.

Are you amazed, inspired, annoyed or just bored? :)
Tomorrow: giveaway with great prices!!


I neste innlegg
lotteri med herlig(e) premie(r) !! :D

7 kommentarer:

  1. wow..great selection!!! love the 1rst and the flowers one!!!!!xoxo

    SvarSlett
  2. Tja...:) Kule på bilder, men det er nok ingenting av dette jeg ville hatt hos meg selv:)
    Takk for koselig kommentar inne hos meg!
    Skal si du er observant! Sunbursten måtte flytte plass når kalenderen fra Ferm living kom opp.
    Jeg hadde tenkt å ha kalenderen et annet sted, men så ville mannen også ha et ord med i laget:)
    Nå henger klokka litt bortgjemt, i påvente av ferdig loftstue og litt ommøblering:)

    SvarSlett
  3. Tøffe stoler, likte spesielt godt Nest chair.
    Lotteri igjen?!Jammen, du er glad i å gi tror jeg:)
    God kveld!
    Klem

    SvarSlett
  4. Veldig inspirerende!!! Nå gleder jeg meg virkelig til møbelmessen i Milano, har akkurat kjøpt biletter... :) Jeg ønsker deg en fortsatt fin kveld :)

    SvarSlett
  5. Fantastiske stoler! Men rent praktisk fungerer de vel bedre som skulpturer enn som bruksmøbler. Men man skulle jo gjerne hatt en contemporary chair eller seks f.eks. Den ser jo ut som den kan brukes også. :) Ellers var her masse vakre former!

    SvarSlett
  6. Takk for hyggelig kommentar, du må gjerne dele reptil stettefatet mitt videre - herlig at vi kan inspirere hverandre gjennom denne bloggverdenen :) Ønsker deg en fortsatt super torsdag :) vi bloggges...

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...