tirsdag 27. april 2010

Nytt merke: Camp Cirrus


Her er en ny oppdagelse klar for presentasjon - dette blir også innlegg nr. 5 i "Putekrig"-serien i Åpent hus denne våren.

Det er så kjekt å oppdage nye ting. Og enda kjekkere å få lov til å spre ordet om et friskt og nytt foretak. En svensk gjeng har startet "Camp Cirrus" - og deres aller første kolleksjon ser slik ut:



 



 


 Synes de har fått til en fin blanding av grafiske mønster og stiliserte blomster. Og en fargeskala i klare fine farger, mulig å kombinere på mange måter.  Etter min vurdering en ordentlig glad kolleksjon! :)

Jeg ønsker meg ny prikka pute til kjøkkensittebenken min!! :)



I neste innlegg
blir her smugkikk på nyansaffelse i Åpent hus..

8 kommentarer:

  1. Det var masse flotte ting,likte godt mønster og farger!! Morsomt at det er Svensk design også!!
    Klem Mona

    SvarSlett
  2. Ja der var mye lekkert. Fine friske farger. Kan drømme meg bort der.

    SvarSlett
  3. Masse flott der. Selv er jeg svak for de med prikker på! =)

    SvarSlett
  4. Liker godt den grønnfargen de har her på det første bildet. Flott.

    SvarSlett
  5. det var masse fint!! trur eg gjerne kunne tatt alt sammen:)

    B

    SvarSlett
  6. Hvem kan vel motstå friske farger nå? Kjempe fint!

    Ha en super dag:-D

    SvarSlett
  7. Fine! Flere handlenett er vel ikke akkurat noe jeg kan påberope meg å trenge, men de var fiiine... :)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...