fredag 3. desember 2010

Levelig i Vasastaden

Tid for en ny leilighet som kan smitte oss med litt inspirasjon.



Romslig kjøkken med plass til å boltre seg både i lage-avdelingen og spise-avdelingen.





Doble dører inn til stua har jeg alltid synes har vært fint.


De svenskene er velsignet med en (eller mange) kakkelovn(er)  i hver eneste bygård ser det ut som. Bare i denne leligheten har de to! De er nydelige, ikke sant? Gjør seg godt i høyloftede byleiligheter sammen med gipsrosetter, stukkatur og moderne innredning. :) Fint også med innfelte vegghyller her.Personlig ville jeg nok valgt en lysere variant av gulvfargen.

Luftig preg med vegghengt vask og servantbenk.

Hadde nok valgt en roligere tapet på soverommet. En fin detalj med det oppmuntrende budskapet i scrabble-stil på veggen.

Fortsatt ikke klar for å fylle bloggen her med juletema.
Da går jeg lei før jula er her. Advent har jo nettopp begynt.


I neste innlegg:
speil som dekor.

Åpent hus ønsker alle som svinger innom ei riktig god helg.

5 kommentarer:

  1. Nok en gang takk for inspirasjon!
    Du er jammen meg god som studerer og jobber!Bøyer meg i støvet.
    Den følelsen etter eksamen er fantastsik:)
    God helg:)

    SvarSlett
  2. åh, den leiligheten hadde jeg virkelig sansen for!

    takk for inspirasjon*

    SvarSlett
  3. Denne leiligheten likte jeg virkelig godt! Den store svarte tavlen og "scrabble bildet" var det beste :)

    SvarSlett
  4. LEKKERT, har lagret disse bildene i insp.mappen min!

    Ønsker deg en fin adventshelg!
    Klem Jorid

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...