tirsdag 14. desember 2010

Utelys 2

Der finnes flotte utelamper. Og spennende lysarrangementer som kan gjøres rundt huset. Det er bare å lete litt! Her er et nytt knippe utelys til inspirasjon i mørketida.

1) Kanskje ikke så robust i stormene på Vestlandet.
Men fine likevel. Gardeningabc.net


2) Nightscaping com


3) Royal Botania


4) Karim Rashid vegglampedesign.


5) Lightingville com


6) Quant hos lysbutikken no


7) sabz.fr


8) Royal Botania


9) Utelampor se

10) sabz fr

11) allmyhomeneeds com

Som du ser, mest atmosfæreskapende lys her i dag. Man må jo drømme seg litt bort av og til :). For praktiske utelamper, se for eks. her. Og her er fine Utelykter.

Siden jeg har slitt senga de siste dagene, har jeg ikke helt klart for meg hva som kommer i morgen. Men det kommer noe :)

I morgen
noe anna :)

4 kommentarer:

  1. God bedring til deg. Husk at fire lag ull er minstekravet når man skal traske gatelangs i utlandet :)

    SvarSlett
  2. Quant lampene er jo helt fantastiske! Takk for tipset :) Kanskje nissen kan ta med seg noen sånne i år..? God bedring, håper formen kommer seg.

    SvarSlett
  3. nydelig stemmning med slike lys. Gleder meg til en gang når jeg får min egen hage!

    SvarSlett
  4. Lys skaper stemning, ingen tvil. God bedring til deg.

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...