torsdag 23. desember 2010

Endelig hos oss

Mine skjønne yndlingsstoler, som jeg aldri  trodde skulle kunne bli strøket fra Ønskelista, ja, de har jammen nå flytta inn i Åpent hus-stua. Og alle hjerter (og spesielt mors) gleder seg! :)

Det er ikke akkurat blogging man bruker mest tid på på en Lille Julaften, men nyanskaffelsen er en begivenhet hos oss, og gleden må selvsagt deles! :)

Her er et par kjappe ubearbeidede bilder av "vidunderene". Vi er strålende fornøyd!
Det blir nok ikke siste gang de blir avbildet her! :)








Håper alle har funnet juleroen.

Jeg ønsker alle som titter innom
ei riktig god julehøytid!

Jeg tar noen dager julefri men er snart tilbake.
Klem fra Åpent hus:)

20 kommentarer:

  1. Herlige stoler!!! Kjenner jeg er litt misunnelig ja ;) ha ha :)

    Ville bare innom og ønske deg en strålende god jul, og et fantastisk godt nytt år som kommer!! :) Jeg følger med på alle innleggene dine, og gleder meg over de :)

    Julehilsner fra Lilja :)

    SvarSlett
  2. Knallflotte stoler!
    Håper dere får riktig fine juledager
    Klem Tonje

    SvarSlett
  3. Flotte stoler!

    Kos deg masse i jula!

    SvarSlett
  4. Wow, lekkert må jeg si!Passet perfekt inn hos dere!
    God jul!
    Stor klem

    SvarSlett
  5. Stolene er utrolig flotte! Gratulerer :)
    Juleklemmer, PiPa

    SvarSlett
  6. Lekre!!! Ha en alle tiders jul.

    SvarSlett
  7. Innom for å ønske deg ei God Jul

    SvarSlett
  8. Grattis med nye, flotte stoler! Ønsker deg ellers en fin og fredfull jul for deg og dine! :)

    Klem Carina

    SvarSlett
  9. Wegner, ja... masse fine stoler fra ham!
    Håper du får ei flott jul sammen med dine kjære!
    klem
    Lise

    SvarSlett
  10. Gratulerer med nye stoler! Knalltøffe! Jeg er ikke så flink til å gi lyd fra meg når jeg er innom, men jeg ville bare si takk for i år, og så ønsker jeg deg og dine en riktig fin jul og et godt nytt år! ♥ Stor juleklem, Annღ, Interiørbloggen Glassveranda.

    SvarSlett
  11. Gratulerer med to lekkerbiskener - så fint at de kom i hus til julen - har ventet på dette innlegget :-)!

    Jeg kjenner at jeg blir mer og mer glad i Wegner og denne klassiske danske designen som er tidløs men samtidig moderne. Veldig godt interiørvalg!!

    God jul - og takk for dine mange og inspirerende blogginnlegg!!

    SvarSlett
  12. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  13. How how,
    Det er ZanZ-nissen som er på besøk. Vi har trukket en vinner av julekonkurransen hos oss og den heldige vinner av Eames stolen ble nettopp deg!!! :) Håper du har plass til den nå som du har fått så fine stoler i hus....:)
    Ta kontak med oss så finner vi en måte å overlevere stolen på.

    Fortsatt god jul til deg fra jentene på ZanZ :)

    SvarSlett
  14. Gratulere såå masse med eams stolen som du vant!! snakker om å hale i land flotte stoler om dagene:)))

    Heldige deg:)
    Stor juleklem fra mor i fjasevashuset

    SvarSlett
  15. Beautiful! Love that cozy looking throw blanket! Merry Christmas and happy new year!

    SvarSlett
  16. Hei, ser du har Ch25 stolene til Hans Wegner. De er kjempflotte! Er du godt fornøyd med stolene? Er de gode å sitte i?
    Årsaken til at jeg spør er at jeg vurderer å kjøpe enten disse to eller to utgaver av den spanske stol av Børge Mogensen.
    Du har allerede valgt, men hva skal jeg velge;)?
    Hilsen Anna

    SvarSlett
  17. hei Anna
    jeg er fortsatt forelsket i mine Ch25. For min del ville ikke spanskestolen vært et alternativ. då måtte det blitt corbusier eller Wegners skallstol.

    begge du vurderer er vel "sitte-rett-opp-og-ned"-stoler. Det vil si - det er ikke slike du vil sitte så veldig lenge i.
    Vi bruker dem som "ekstrastoler" når vi har besøk.
    og ellers nyter vi bare synet av dem. :) på en måte synd at de ikke er enda bedre å sitte i - prisen tatt i betraktning.

    alle av eldre generasjon som prøvesitter, bemerker at de ikke er så god for gamle rygger/nakker. det er nok fordi den er litt bakoverlent. Vi som bruker dem til vanlig syns ikke det.

    så - der har du den hele og full sanne erfaringen min. håper det var til litt realisme i bildet.
    Det neste møbelet jeg skal investere i skal nok ha mer komfort som pri 1 - det er jo tross alt flest sofa-slaraffenkvelder og ikke fin-besøk i hverdagen :)

    Men altså: utseende og kvalitet er det ikke noe tvil om - helt superb! skulle gjerne hatt flere Wegner-møbler. Både y-stolen, det runde sofabordet og et skikkelig spisebord... sukk :)

    lykke til med valget ditt.
    beste hilsener fra Åpent^hus

    SvarSlett
  18. Tusen takk for god og utfyllende tilbakemelding:). Jeg har prøvesittet stolen, og erkjent at man sitter godt, men som du sier er det ikke en stol du sitter hele kvelden i. Stolene er estetisk vakre og jeg mener det også er et viktig paremeter nå møbler skal velges.
    Takk også for en flott blogg:-), jeg koser meg når jeg leser innleggene dine.
    Hilsen Anna

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...