torsdag 20. januar 2011

Lesekroker

Dersom plassen tillater det, er det trivelig å ha en liten krok av stua eller soverommet til en liten "lesekrok". Godt lys og sittekomfort må til for å lage "ei lun hule" til avslappingsstunder med bok eller blad. Her er et knippe løsninger av utfordringen lesekrok.


Flere fine Svane-stoler her.




Flere av de fine bildene på veggen her.





Den fine lampa minner om disse jeg har. (også gammelt og ruskete innlegg) :)

Her er et veldig tidlig Åpent hus-innlegg om denne stoldesigneren.
Kilde: Freshome.



Har du en egen krok for seg selv?
Her er en hos meg. (beklager smådårlige bilder - merk: Stedet er fortsatt "under utvikling)


I morgen
blir her feiring og utfordring
- så det er bare å brette opp ermene!

6 kommentarer:

  1. Så inspirerende bilder:-)

    Takk for koselig hilsen på bloggen min:-) Hvis det er hengestolene du lurer på hvor du kan få kjøpt, mener jeg det var hos Skeidar eller Bohus. De er kjempefine:-)

    Ha en fin dag:-)

    SvarSlett
  2. Mnage flotte lesekroker her!

    SvarSlett
  3. Mange gode ideer her...en vakker svane hadde ikke vært så verst å ha- men de er så dyre, da tror jeg det er mer oppnåelig med laminostolen- og den synes jeg ser både vakker og behagelig ut, får sette den på ønskelista;) De fleste bøkene våre er på lager- så det er dårlig med lesekrok, men eskekrok har jeg opptil flere av;)

    SvarSlett
  4. Jeg ville helst satt meg i den vinduskarmen. Sånn syns jeg virker magisk:):)

    SvarSlett
  5. hei Åpent hus:)
    Gode inspirasjonsbilder til kosekroker:)det som slo meg når jeg klikket meg gjennom innlegget ditt var alle lammeskinnene......går visst ikke av moten de:)varme og lunende effekter!
    fiolineklem

    SvarSlett
  6. Herlige lesekroker ☺
    Kunne tenkt meg å sitte i den vinduskarmen og nyte solstrålene, eller veeeeldig gjerne en slik Barcelona-stol. Det er drømmen...blir vel også med det tenker jeg, en drøm ;)

    God helg!

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...