torsdag 31. mars 2011

Skyer som dekor


Har alltid likt det, men sjelden sett det "brukt", utenom i kirker og kapeller. Men når jeg som seks-åring satt oppe om natta og tegnet dekoren i min nybygde dukkestue, skulle innsida av taket ha sånne fine skyer og himmel. :) Nå er det skyer å se også i design - og interiørverdenen. :) I dag nyter jeg noen lekne, naive detaljer derfra.


Clouds lamp by Doodle
Bildet øverst er fra Atellier Pompadour, funnet via April and May Studio.



Cloud chair by WIS design


Illustrasjoner hos Fargevandring blogg


Skyhylle og veggmalerier, funnet via Phager blogg.


Puter av Donna Wilson


Skye-sofa flytende over en magnet.
Av DK Wei, via geekologie.com


spreadshirt no


Färg og form. se


Magnetknagg for nøklene. Av Duncan Shotto


sSkjønn uro laget av En gul knapp blogg,


covetgarden com



I neste innlegg
noe helt nært noe

9 kommentarer:

  1. Så mange fine varianter av skyer. Skyer er fint. Veldig fint, faktisk! :-)

    SvarSlett
  2. Skyer er kult! Skulle gjerne klart å fange en så nydelig hjertesky i kamera :)

    SvarSlett
  3. Åhhh. Traff rett i hjertet. Har faktisk lurt på å sy meg eit par skyer til å ha i sofaen. Dei hyllene, sukk altså.

    SvarSlett
  4. Masse inspirasjon å hente her. Likte godt stolen!

    SvarSlett
  5. Du er utrolig innovativ når det gjelder å finne inspirasjon. Jeg bøyer meg i støvet her jeg sitter neddypet i Venstres næringspolitikk og forbereder helgens landsmøte. A

    SvarSlett
  6. Elsker skyer. I den siste leiligheten som jeg eide malte jeg taket på rommet til Skolegutten (da Barnehagegutten) himmelblått, og kjøpte et hvitt fleecepledd for å klippe ut og lime opp skyer, men så var hele cluet en sånn skylampe fra IKEA som selvsagt var utsolgt når jeg først skulle kjøpe den...sukk.. så da ble det en sol som lampe isteden og da passet det best med skyfri himmel.

    Den stolen som sky var bare griselekker! *♥*

    SvarSlett
  7. Fine skyhyller. Har lagt ut innlegg med bilder fra Fotopolymerkurset nå.

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...