fredag 18. mars 2011

To heldige!



Ved hjelp av random.org har jeg trukket
vinnerne av
Åpent hus gavedryss.

Hyggelig at så mange ble med.
:)

Her er de heldige tallene:
Lodd nr. 42 og lodd nr. 21. (lave tall denne gangen)

Det vil si:
Pia med bloggen Pias verden
og
dama bak bloggen Romantisk retro


Gratulerer!
Til vinnerne: legg igjen epost i en kommentar eller via Contact-taggen i høyrekanten, så kontakter jeg dere for mer.
Til oss som ikke vant: håper de to heldige vinnerne vil vise sine utvalgte bilder når de har fått dem og fått dem opp på veggen!? :)
Takk til alle som deltok.
Neste gang kan det bli deg! ;)


Og har du, som meg, fortsatt brennende lyst på ett av disse fine bildene, finner du Jans fine nettshop her. Fyren har også en kjempefin blogg, som jeg har blitt Følger av. Sjekk den ut for flott inspirasjon.


Translation:
The raffle tickets have been counted and numbered. And with the help of Random.org, I've found two winning ticket numbers - nr. 21 and 42. (Low numbers this time)
That means the lucky winners who get to pick a gorgeous signed print fron Jan's Etsy-shop are:

Pia (with the blog Pias verden) and
the lady behind the blog Romantisk retro.

Congratulations!

Let's hope the two winners will make a post and show us their prize when they are up on their walls! :)

If you, like me, still have an urge to get one of these great prints, take a look at Jan's Etsyshop.Jan also has a blog with some great inspiration. I'm already a Follower. Check it out.


A propos bloggfri dag til støtte for Japan:
Jeg visste ikke om det initiativet da jeg satt trekningsdato for Gavedrysset. Synes ellers det viktigste ikke er "awareness" men "action". Ikke bare vite om - men gjøre noe med det. Det lille vi kan gjøre herfra er ikke bare å føle med dem, men bidra. Og det aller enkleste er å gi pengestøtte til de organisasjonene som vet hvordan de kan hjelpe - og hjelpe fort. Derfor oppfordret jeg i et tidligere innlegg til å donere penger til Røde Kors. Der er flere andre organisasjoner fra Norge som er med. Min oppfordring er derfor også i dag: Støtt arbeidet med å hjelpe nødlidne Japan ved å ringe og donere penger. Røde kors' givertelefonnumre finner du her.

Håper alle får ei riktig fin helg! Herr Åpent hus er på fotballtur til England, så nå er det jeg og ungene som regjerer. Beste hilsner fra Åpent hus.


I neste innlegg
farger inn i Åpent hus-stua

8 kommentarer:

  1. Ikke meg, altså??:)
    Ja, ja... Bedre lykke neste gang:)

    Fiin helg til deg!!
    Klem!

    SvarSlett
  2. huff da, jeg får dårlig samvittighet av sånt, jeg! skulle gjerne gitt til alle! :)
    men du, marta - du har jo vunnet hos meg før :D
    god helg til deg også!

    SvarSlett
  3. ÅÅh! Jeg har sittet og ventet i dag jeg, og krysset fingre. Og så var jeg så HELDIG!! Dette var den beste oppmuntringen jeg kunne få på denne stille dagen! TAKK, TAKK, TAKK!! Har leeeenge ønsket meg en slik plakat!

    TUUSEN takk!
    Min epostadresse er:
    anmagritt@canidene.no

    *Jeg ropte høyt: HURRAAA!!*

    SvarSlett
  4. Haha! Jeg mente jo selvsagt ikke at jeg burde ha vunnet!!:)
    Eller, det er jo klart at jeg kunne ønske det var meg!:) Det er jo alltid gøy å vinne! Iallfall når det er så fine premier!!:)
    Men jeg har jo allerede vært kjempeheldig! Og vasene jeg vant hos deg er stadig i bruk!!:)

    Klem!

    SvarSlett
  5. Kjempegøy at de to som vant er bloggere jeg "kjenner", blir alltid litt ekstra glad da :D
    Gratulerer til Pia & An-Magritt :) *♥*

    SvarSlett
  6. Så bra! De bildene er skikkelig kule! Har benyttet meg av den fancye contact-funksjonen din;)

    SvarSlett
  7. Og jeg som logger paa fra det store utland kun for aa sjekke om det var jeg som var saa heldig.....:-)
    Grattis til de heldige.

    SvarSlett
  8. Barnepikene av Kathryn Stockett er ei veldig god bok :)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...