søndag 20. mars 2011

Sarah Atkinson

Jeg blir nødt til å vie disse maleriene et innlegg for å vise dere. Sarah Atkinson lager disse spesielle maleriene. De har en strek og et uttrykk som jeg faller for. Er de ikke "fine"?










Hva er det egentlig med disse bildene som fenger meg slik? Jeg greier ikke helt å sette fingeren på det.
Men at jeg gjerne skulle hatt et av disse maleriene hjemme hos meg? Uten tvil.
Det øverste - ja takk! Og den grønne kjolen sammen med, kanskje. Ellers synes jeg uttrykket i det nederte er skikkelig "tøft". De er dessverre langt over mitt "kunstbudsjett", og er bare å kjøpe for butikker i USA, etter det jeg skjønner. Noen som har evner og lyst til å lage noe som ligner til meg, kanskje? :)

Mer om kunst i Åpent hus
Mer om veggpryd i Åpent hus

Håper alle har hatt ei fin helg. Beste hilsner fra Åpent hus

Translation:
I just love these paintings of American artist Sarah Atkinson. Sadly not available around here, but surely qualified for a post here on Open house. I love the atmosphere in these paintings. And would definately not refuse one or two, if someone gave me for a present.. ;)

Tomorrow I want to dwell on a pattern I'm "fixed on" these days.
I hope you had a good weekend. Best wishes from Open house.


I neste innlegg
helt mønsterdilla.

5 kommentarer:

  1. Nydelig! Falt i smak hos meg og,

    ha en flott uke!

    Klem fra Ingrid

    SvarSlett
  2. Hm.
    Noe mystisk,finurlig over bildene, de har "noe".
    Det siste bildet, f.eks. med et åpent, tomt fuglebur, og kvinnen som liksom blir tatt på fersk gjerning i det hun er i ferd med å rømme.
    Skjønner at du er fascinert.

    SvarSlett
  3. Så otroligt vackert. Helt i min smak!

    Tack för fin inspirationen!

    Kram Daniella

    SvarSlett
  4. Disse likte jeg veldig godt! Kunne godt tenkt meg de to damene i hvite kjoler - eller det ansiktet kanskje.. flotte bilder.
    K

    SvarSlett
  5. Så mange gode tips du kjem med! :)

    Takk for koseleg helsing hos meg! Gøy at du likte uroa - og du kan godt bruke bildet mitt om du lenkar til meg. :) Ikkje spesielt fornøgd med det bildet, men tvilar på eg tar nye av samme uroa... Det er liksom ikkje tid eg har for mykje av, syns eg! ;)

    Ønskar deg og dine ein fortreffeleg dag og ei fin ny veke!

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...