mandag 14. mars 2011

Spiseplasser med retrofeel

Jeg elsker både retrostil og "moderne" interiør. I dag har jeg lyst til å nyte et knippe retroinspirerte spiseplasser. Jeg liker at de er enkle og funksjonelle.

Translation:
I love both vintage /retrostyle and modern, clean interiors. Today I want to indulge in some retro-inspired eating areas. I love the funcionalist style with a twist. These rooms give me a good feeling. Beautiful, yet relaxed, don't you think?

fantastic frank


design is mine

foto Bobo Olson via Emmas designblogg


marie claire maison


Nesting newbies magazine


Patchwork passionista blogg


foto Per Gunnarsson


remodelista


skeppsholmen makleri se


Boligmagasinet dk

Disse rommene gir meg en skikkelig go-følelse: vakre, men samtidig avslappa, enig?




Har du ennå ikke skaffa deg noen lodd i lotteriet mitt?
Da må du sikte deg inn på knappen øverst i høyre kolonne! :)


I neste innlegg
designers leilighet i NY

4 kommentarer:

  1. Heisann:)

    Emmas design blogg, det var lekkert:):)
    Ha en deilig kveld:)
    Klem fra Kari:)

    SvarSlett
  2. Spisestuene på bilde 1 og 7 skulle jeg gjerne ha hatt. Lekre!

    SvarSlett
  3. Masse flotte bilder. Jeg ble jo så fristet av ditt første innlegg om plakatmakeren fra Tsjekkia at jeg bestillte et av bildene. Det kom i posten idag og nå må jeg bare finne en plass å henge det opp. Det er årsaken til at Avdelingen ikke er med på give away'en denne gangen.

    SvarSlett
  4. Fint fint fint! Första bilden är en favorit som jag har i min inspirationsfil, den är helt perfekt!!

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...