onsdag 27. juli 2011

Slik bor en proff

Dette er den britiske interiørarkitekten Kathryn Tylers hjem. Hun har fått til en flott miks av materialer og farger, synes jeg. Og jeg liker godt de fine, enkle retrodetaljene




Sida av trappa fungerer som kjøkkenhyller.


Synd at det er så få vindu nært kjøkkenet og spiseplassen, forresten.


spiseplassen er en av favorittbildene mine her.

George Nelson benk som sofabord.
Og sidebordet heter Tablo, og er en av mine småbordfavoritter.


Fint med lesekroken med gammel skinnlenestol og kartplansje på veggen.
Men hvor er leselampa? :)






Over og under: avdempet gul gjør seg kjempefint sammen med gråtoner og hvitt, synes jeg.


Fin gyngestol!


Her pønsker Tyler kanskje ut nye innredningsprosjekter?


Foto: Kathryn Tyler via Tumblr.

I neste innlegg
en liten oppkvikker fra Åpent hus-huset

3 kommentarer:

  1. Rått!
    Men enig med deg ang vinduer i kjøkkenet...

    SvarSlett
  2. Jeg er helt enig, spiseplassen er delig! Elsker stolene...

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...