torsdag 14. juli 2011

Fyrverkeri på kjøkkenet

Fyrverkeri - jeg? Nei, det er jeg vel ikke.
Og på kjøkkenet? Neppe. Jeg kan nok ikke skryte av å være noen eminent gourmetkokk.
Ei heller at husets dessertkreasjoner pleier å få pyroteknikk som tilbehør! :)

Men i dag har jeg lyst til å servere noen friske bilder av verdens vakreste ingredienser - de som kommer fra naturen selv. Back to basics - det enkle er ofte det beste - hemmeligheten ligger i råvarene, du vet.



Bare så det er sagt, så er ikke maten arrangert for fotoshoot - men bare foreviget
i prosessen med å forberede et sommergrill-måltid.









 Ja, nå har fru Åpent hus gått i nærstudium igjen!
Syns du at du ser meg!? hihi! Nesa nedi altmulig!!


Slike deilige farger som dette får opp
kokkeleringsinspirasjonen hos meg, i hvert fall.

På tide å lage til picnic eller fyre opp grillen?
Det går jo an å spise innadørs om været er for gæli.

Håper du nyter sommeren der du er!

Beste hilsner fra
Åpent hus

snart hjemme i gamlelandet.
Det skal bli godt, det også!

Alle foto (c) Åpent hus


I neste innlegg
hjem for blomsterelsker

2 kommentarer:

  1. nydelige bilder! fine farger en kan finne bare på kjøkkenet ; )

    SvarSlett
  2. Inspirerende bilder! Fine råvarer er det som inspirerer meg mest på kjøkkenet. Lekre farger, forskjellige teksturer, lukt og smak. Det pluss å ha tid og noen å lage mat til.

    Fortsatt god sommer!

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...