lørdag 2. juli 2011

Pakkelista

Kort tid til avreise:
  • Har jeg fått avslutta det jeg skal på jobb? - tror det
  • Er billetter og pass i orden? - yes!
  • Er feriepengene på konto? - Hhhhheldigvis! (en kort stund...)
  • Har du ordna huspasser, plantepasser, postsamler? - skal gjøre straks.
  • Faktorkrem og solbriller i kofferten? - oh yes!
  • Har jeg glemt noe.....?


Hva skal vi pakke med?

- Hm. :) Lillemor og Storebror begynte ivrig sin egen pakking for over to uker siden..!  De brukte en hel morning på i fellesskap å komme frem til hva som var viktig å pakke med. Da jeg åpna de to barnekoffertene for noen dager siden fant jeg en hel kollesjon med diadem, en liten stabel barnebøker type Barnas beste, undertøy og DS og et par andre klesplagg jeg har leta etter i det siste.

Så da skulle de vel være klare for det meste! ;)



Det blir ingen avanserte eller spesielt eksotiske ferieopplegg i år. Men det skal bli godt med avkobling, sol og varme! Av og til er det i grunnen akkurat passe midt i blinken! :)



Litt snodig fargeblanding i kjøkkenkroken hos oss for tida, forresten.
Men jeg følte for en forandring og noen lyse farger.
Så da tar man det man har i skapet og blander til noe "litt nytt".



Så kan jeg annonsere at 
Åpent hus blir ikke feriestengt.
:)

Skrivetrangen min kommer i rykk og napp, og for ikke å gå bananas og "pepre dere" med mange innlegg daglig, har jeg heller satt noen innlegg på vent til ferieturen vår. Håper dere har lyst til å svinge innom her å se hva jeg har "pakka for dere", selv om jeg drar utenlands noen dager. :)
For der er vel fortsatt noen av oss som holder hjula i gang eller som i alle fall blir i landet når jeg svinger utenlands en svipp?

Jeg har med en "leseplanke", så jeg skal ta meg noen runder når det passer seg slik, men det blir nok ikke noe særlig anledning til å kommentere noe videre. Men skulle du ha lyst til å legge igjen en hilsen her inne, så får jeg dem med meg og blir glad for det. :)

Nyt sommerdagene. Beste hilsner fra Åpent hus

ps - Hvis du ikke har fått med deg hvem
Bartemannen på kjøkkenveggen vår er,
kan du se og lese mer om han her. :)

Alle foto (c) Åpent hus

I morgen
frokosttips fra snikfotograf

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...