fredag 7. september 2012

Fine detaljer til badet / Sweet bathroom details


Jeg har fått med meg at marmor liksom er på vei inn i trendbildet for interiør.
Men det fenger ikke meg så veldig.
Og så har jeg vel heller aldri vært så opptatt av moter i interiør.
Når det gjelder interiør og design følger jeg magefølelsen.
Og magefølelsen er for eksempel god for materialet og enkelheten i disse fine baderoms-detaljene. :)




Disse små sakene illustrerer hvilken stemning jeg er ute etter å skape på de nye bada våre.
Rolig, enkelt, behagelig, naturlig.
Blir spennende å se om jeg får det til! Skal vise update bad ganske snart :)

Disse sakene er fra britiske The white company.
Fine?

Bilder via Remodelista.

Jeg ønsker alle som velger å svinge innom her ei riktig god helg!
Beste hilsener fra
Åpent^hus

7 kommentarer:

  1. Du er så god du. Takk for den veldig fine kommentaren du la igjen på bloggen min. Ikke minst takk for sangtipset. Jeg har ikke funnet den foreløpig, men har ikke gitt opp enda ;)

    Liker så godt å følge med på oppussingsprosjektet deres.
    Lykke til videre - og GOD helg!!
    //Lill Therese

    SvarSlett
  2. Sandsten er jo både vakkert, holdbart og tidløst - dette var virkelig lekkert! Vet du om de sender til Norge?

    Har hatt en lang pause fra Blogglandia, men er endelig tilbake. Nå skal jeg oppdatere meg på bloggen din og se hvor langt dere er kommet med huset :)

    Klem Linnette

    SvarSlett
  3. Väldigt fina, så spännande att följa er renovering, blir så fint
    Kram

    SvarSlett
  4. Det var veldig delikate bilder.

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...