tirsdag 4. september 2012

Frisk tirsdag + lotteri / Summer coming to an end



I dag måtte jeg trekke på meg støvler, regnfrakk og sydvest 
før jeg skulle hente lillemor i barnehagen. 


Vi hadde en herlig tur hjem gjennom skogen: 
Hoppa og dansa, sang og stoppa tredje hver meter for å utforske saker og ting. 
Vi smakte villbringebær og plukka blomster. 



Det blåser storm og regner bortover her i dag. 
Verandaveggen svaier i vindkasta, og 
familien har tent lys og funnet frem tøflene for en kveld med hjemmekos. 


Dagens blomsterfangst nytes i stua. 

Note to self: på tide å pakke bort sommerklærne....

foto (c) Åpent^hus

Epla-lotteri / give-away
Jeg har forresten blitt spurt av dama med bloggen Lidyll
om jeg ville donere en premie til et  blogglotteri hos henne.
Det har jeg gjort. Vinneren kan velge blant sakene i Epla-bua mi. :)


I morgen 
bilder fra nyhuset

4 kommentarer:

  1. Høres ut som en veldig fin tur dere hadde hjemover. Det gjør ikke noe at været er dårlig når man har så mye fint å se på og å undre seg over. Fine blomster! Og veldig fine farger i bildene dine!

    SvarSlett
  2. koselig
    høst har heldigvis også sin sjarm.
    :)

    SvarSlett
  3. Skjønne blomster! jeg fant slike jeg også på tur med Molly. Nydelig lillafarge.
    Ha en fin dag !
    Klem:)

    SvarSlett
  4. Her har også høsten kommet, dessverre. Skulle veldig gjerne hatt "en siste sommerdager" igjen. Så deilig når disse siste sommerdagene kommer, synes jeg. Vel, det er vel ikke for sent enda. I fjor hadde vi de dagene i begynnelsen av oktober:)

    Tusen takk for hyggelig hilsen hos meg. Ja, neste gang må jeg være flinkere å annonsere giveawayen altså! Har vært så sløv i sommer (og starten på denne høsten) :)))

    Kommer kanskje en ny sjanse:)

    Ønsker deg fine dager
    Skal titte innom giveawayen hos Lidyll. God klem til deg!!

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...