fredag 21. september 2012

På ønskelista i høst - del 1 / Autumn wish list part 1


Når vi endelig er innflytta om et par uker, håper jeg at "livet" bli litt mer normalt igjen.
Gjett om jeg ser frem til det!

på ønskelista:
opplett mellom regnbygene.
kanskje til og med et gløtt med sol,
så vi kan få nyte de flotte høstfargene.


på ønskelista:
massevis av lun høststemning i nye stua vår.
fyr på peisen og godboka i fanget.


på ønskelista:
grå krøllete sauskinn!!


på ønskelista:
mer hjemmelaga mat.
hm. da må jeg vel gjøre en innsats sjøl... ;)


på den daglige ønskelista.
heldigvis kan vi lage sjøl. :)


på ønskelista:
Mariusgenser til meg og ungene.
(har bestilt på Epla til ungene, men så var det meg, da!) :)


på ønskelista:
å få lov til å "gå i dvale".
Hviiillleee! :)


Flere som føler det som meg??

I neste innleggmer fra husprosjektet.

men jeg fikk lyst til å lage en mer
materialistisk versjon av ønskelista også.
Så det kommer! :)

2 kommentarer:

  1. Her var det mange fine ønsker ja:)
    Håper lørdagen blir FLOTT ♥

    SvarSlett
  2. Hei hei fine du!
    Fin-fin ønskeliste!
    Håper dere også har en like flott helg som oss her i Stavangerområdet. Deilig høstsol var ikke feil nå!
    Laber bloggaktivitet på meg for tiden. Gravid med nr. to og energinivå på 0 så da blir det bloggingen som får lide. Aktiv på Instagram da, men der er jo ikke du :)
    Knallkjekt å lese alle innleggene dine, dere får det så utrolig flott i nyhuset! Elsker når du viser nye glimt fra huset :)
    Håper det snart blir tid til late dager for din del, og at helgen så langt har vært fin!
    Klem fra Guro

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...