tirsdag 25. september 2012

Beskjeden og vakker / Timid beauty



Trenger ikke å være stor og prangende for å få min oppmerksomhet.
Denne lille vasen har fått flytte inn hos oss.

Muligens ikke den mest omtalte i de "rette" kretsene.
Men det har da aldri betydd noe for meg. 
Er den ikke skjønn? 







Det kommer kanskje ikke frem på bildene,
men den har en herlig matt overflate.
og ser passe skjør og elegant ut, synes jeg. :)




Jeg forlengeren sommeren for meg selv
med å nyte synet av den lille vasen med noe småplukk oppi for blomsterbedet. 
Vasen heter Calebas.
Jeg har den fra Hege in France


Er den ikke skjønn? :)


I neste innlegg
blir vel mer fra huset, da? :)



7 kommentarer:

  1. Den var riktigt riktigt fin, man ska väl inreda med det man själv tycker om ?
    Klem

    SvarSlett
  2. Den er kjempefin - har den jeg, også:-)

    SvarSlett
  3. Jo den ER skjønn:)
    Jeg har akkurat den samme, også fra Hege ♥

    SvarSlett
  4. Hei på deg.
    Å, den var kjempe skjønn!!
    Kjekt å forlenge sommeren litt også;))
    Ønsker deg en riktig fin dag.
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  5. Vakker!!! Liker den veldig godt!!!

    SvarSlett
  6. Veldig skjønn! Jeg liker at det er litt struktur i den (eller hva det nå heter) :)

    Titt gjerne innom meg, jeg lodder ut Mugtail-kopper om dagen :)

    Klem fra AM

    SvarSlett
  7. Nydelig! og er ikke litt av grunnen til at vi leser alle disse interiørbloggene det å få se noe nytt og annerledes? Det blir så kjedelig med Omaggio-vaser, Mano-kopper og Eames-stoler i lengden. Ja til søte, små vaser som denne!

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...