onsdag 23. oktober 2013

Teppet som tåler alt / Spill friendly rug


Der er så mange fine tepper å velge i. 
I det siste har jeg snust rundt for å finne et fint og praktisk et til kjøkkenet. 
Et som både kan passe i fargene, og samtidig tåle en støyt.
Disse plastteppene er supre når man vil beskytte gulvet
- for eks. der det alltid blir sølt og ting faller ned. 


Syns det har vært vanskelig å bestemme seg for ett, 
men nå er variant av en av de som er med her på vei hjem til oss! :)
noen som vil tippe hvilket? :)















Gleder meg til å se om /hvordan det passer inn. 


kildehenvisning i bildene


4 kommentarer:

  1. Mye fint ja!! Antar at de er superlette å vaske? Kanskje jeg må kikke litt etter et til å ha uder spisebordet..

    SvarSlett
  2. Superfine tepper! Ønsker meg også et slikt under kjøkkenbordet, for å gjøre det litt "lunere" på en måte! Føres herved opp på ønskelista til jul! :) Men du - kan jeg spørre om hva "kildehenvisning i bildene" betyr? Jeg finner ikke alltid ut hvor du har funnet bildene, om jeg vil se nærmere på de, som i dette innlegget. :) Takk for inspirasjon!

    SvarSlett
  3. hei kikki. Jeg lagrer bildene m filnavn til kilden. Hvis du klikker på bildet og velger Lagre som ser du kilden. Yes?

    SvarSlett
  4. Aaah! Skjønner! Det har jeg ikke tenkt på.. :) Takk for svar! :)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...