torsdag 17. oktober 2013

Flott dansk merke / Oyoy


Dette danske merket synes jeg lager mye fint. 
Fine mønstre og lekre farger. 
Fin "styling" også, ikke sant?


den lyseblå gulvputa er min favoritt. 







Og til dere som svippa innom og leste forrige innlegg her: 

Joda, fru Åpent^hus tar skrittet delvis ut av anonym-tilværelsen 
og drister seg på bloggtreff og boligmesse i Bergen!
Jeg både gleder og gruer meg. 
Ikke fritt for at jeg er litt nervøs - jeg kjenner jo ingen!
(Noen som vil være vennen min..?) :D

Kanskje jeg skal lage rapport fra det hele?
Med bilder av goodiebags, "kjente" bloggere og celebriteter? :) hihi!


... to be continued...

<3 p="">



7 kommentarer:

  1. Nei, vær så snill ikke goodybag. Det har vært herlig befriende å lese bloggen din fri for dbloggtreffsladder, dårlige bilder fra foredrag! Liker bloggen din slik den er! Dra gjerne på blogtreff, men for oss som bare er interiørinteresserte og ikke er en del av miljøet er det mlite spennende med informasjon om hvem du har drukket vin med og hva slags reklamemateriell du har fått.

    SvarSlett
  2. haha - takk for tilbakemeldingen!
    jeg følger deg HELT, kjære anonym.
    jeg skrev det mest på fleip.
    det du beskriver er ikke "meg".
    Det er vel derfor jeg gruer meg like mye som jeg gleder meg.
    Men tenker det kan være på tide å utfordre meg selv litt :) og troppe opp på noe slikt.

    takk for at du legger igjen et ord, forresten. det føles litt rart at over 500 er innom hver dag, og nesten ingen skriver noe.



    SvarSlett
    Svar
    1. Godt å høre. Jeg er en av de mange som leser bloggen din jevnlig, sjelden skriver noe, men dukker innom igjen! Har flere bloggere på listen, men mister interessen når jeg ser at de skriver for andre bloggere. Da føler jeg meg ikke invitert som leser lenger.
      Hilsen anonym over ;-)

      Slett
  3. Lekre stoffer og mønstre der ja :) Lykke til på bloggtreff, du treffer nok flere interiørinterressert der ja :)

    SvarSlett
  4. Utrolig lekkert :-)
    Lykke til på bloggtreff. Det bli nok kjempe koselig.
    God helg til deg

    SvarSlett
  5. Veldig lekkert, dette må jeg se nærmere på)
    Lykke til i helga, blir nok veldig bra) Kjenner jeg VELDIG gjerne skulle dratt, men det blir ikke denne gangen.
    Nyt helgen) klem Camilla

    SvarSlett
  6. Enig med anonym her over! Bloggtreffsladder er ikke så spennende for de som er utenfor, og fravær av det er noe av det jeg liker med bloggen din, det at du ikke har blitt så opphengt i identiteten som "blogger".
    Jeg skal ikke på messen. Var der første året og ble skikkelig skuffet, den holdt slett ikke den den lovet. For meg ble det bare å betale dyrt for å gå og kikke i byens interiørbutikker, der de tilbudene som var lovt slett ikke var noe bra. Sikkert kjekt som bloggtreff -og det virker jo som det er bloggere den vinkler seg inn mot, men for den som var der som interiørinteressert var det bortkastet tid og penger. Ihvertfall for den som bor i byen. Men, når det er sagt, så får du det sikkert fint! Virker jo som det er mange kjekke arrangementer for bloggere der. Vi drar på hytten, kanskje en tur på Cornelius...

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...