onsdag 16. oktober 2013

Hva skal du nå, fru Åpent^hus? / Now what?

Åpent^hus er en hyggelig hobby.
I min skjermede, så og si anonyme tilværelse, deler jeg av ting som inspirerer meg, og viser glimt fra husprosjektet vårt.

Åpent^hus - min digitale utklippsbok.
Og slik har det vært - i hele fire år!
Som "medlem" i den norske, nordiske og europeiske interiørbloggverden har jeg selv fått massevis av inspirasjon og også hyggelige bekjentskaper.



Nå tar jeg et nytt skritt. Et stort ett for å være meg. Hva er det, skal tro?

Jeg kjører en quiz a la skjønne Pia med den artige og fine bloggen Pias verden.
Hva skal fru Åpent^hus nå??

1) Jeg slutter kontorjobben for å bli interiørkonsulent på heltid?
2) Jeg åpner interiørbutikk?
3) Jeg legger ned Åpent^hus?
4) Jeg legger om bloggen og vil komme med oppdateringer som "dagens antrekk" og nærgående bilder av barna? hehe! Eller
5) Jeg tar skrittet ut av anonym-tilværelsen og drar på bloggtreff og interiørmesse i Bergen?!


13 kommentarer:

  1. Nummer 5!
    Dersom det er nummer 3 blir jeg lei meg - ville savnet bloggen din veldig!

    SvarSlett
  2. Tipper du skal til Bergen;)Kos deg masse;)

    SvarSlett
  3. Jeg tipper 5, 4 tror jeg er usannsynlig ;-), 3 må ikke skje!, mens 2 og 1 absolutt er mulig.

    SvarSlett
  4. Jeg tror du tar deg en Bergens tur! Hadde vært hyggelig å møte deg, men jeg kunne dessverre ikke til helgen. God tur (hvis jeg har rett) og kos deg masse!

    SvarSlett
  5. Møtast i Bergen? Eg tippar nr 5;)

    SvarSlett
  6. hehe - ja, jeg drar til Bergen.
    på mitt aller første bloggtreff.
    gleder meg og gruer meg.
    jeg kjenner jo ingen!!
    (Noen som vil være vennen min?) :D

    SvarSlett
  7. Dette går så fint! Veldig kjekt at du kommet ut av anonym-tilværelsen din - du kommer ikke til å angre! :)

    SvarSlett
  8. Hei, hva er din erfaring med listeløse vindu. Vår snekker sier det vil sprekke i et trehus. Har vist han bilde fra stuen deres. De er akkurat slik jeg har sett for meg

    Vi restaurerer også et gammelt hus

    Mvh

    Christin

    SvarSlett
  9. hei Christin
    har svart deg under et annet innlegg
    fikk du det?

    Åpent^hus

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...