torsdag 31. oktober 2013

Innehopping / Hopscotch all year long


Nå når været rusker seg til, er det ikke hver dag det er like fristende for ungene å gå ut å leke. 
Så når kverner mors hode på hva jeg kan friste de til å gjøre "som ikke går på strøm", 
som vi sier her i huset. ! :) (flere som har utfordringen?)

Dart-skiva er kommet opp på passende vegg i boda. 
Og så var det klart for neste prosjekt. 


Som skulle få bli til i soveromsgangen. 
De som følger meg på Instagram har kanskje fått det med seg allerede :)



Lillemor var god medhjelper og leste bruksanvisning. 
(Hun går i førsteklasse)



Og så var det bare å klippe og gå i gang. 






Fornøyde barn. 
Ivrige. Lekne. Glade. 




Og da er mor glad også, selvfølgelig! :)



Paradisen er altså bare klistremerker
(Ingen maling eller krittegning her, altså)

(alle foto (c) Åpent^hus)



I neste innlegg
fargedilla

5 kommentarer:

  1. Så utrolig stilig og kreativt med dette i gangen. Dessuten syns jeg det var veldig dekorativt. Ha en flott helg.
    Klem fra meg.

    SvarSlett
  2. Genialt! Den skal jaggu jeg også få tak i :-)

    SvarSlett
  3. kjempefin.
    god ide til innesyssel i mørketida.

    SvarSlett
  4. great idea! I wish my mom had though of that... :-)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...