mandag 8. april 2013

Luft og lys + lotterivinnere/ Architectural beauty




i dag nyter jeg hus med luft og lys
enda mer lys og luft enn vårt eget! :) haha.
nei, fullt så stramt som dette, har vi det ikke. Ikke så moderne og atypisk heller.
men selv om jeg ikke kunne tenkt meg å bo i noe slikt over lengre tid,
så nyter jeg likevel å se bildene.
enig?
estetisk, synes jeg!

(litt kobber i dag også, gitt!) :)
For de som venter på vinnerne av påskelotteriet, hopp til bunnen av innlegget! 8)







kjøkkenet er litt for mørkt og dødt for meg.
ikke laga av noen som har stor familie, 
eller som er spesielt glad i å lage mat? :)









kilde: bo bedre dk.

De to rause giverne av gaver til
påskelotteriet,
har nå trukket sine vinnere.

Vinner av valgfri husklynge fra Epla-butikken Silla Kristine ble:
#Tonemelone

Gratulerer!



Vinnerne av gavekort / valgfri gave fra Eplabutikkene Jeg fant jeg fant og Kråkeform ble:
# Signe Helene med denne epostadressa signe4 (a) hotmail.com og
# Fjordby.

Gratulerer til tre heldige vinnere. send meg en epost så videreformidler jeg kontakt. apenthus@gmail.com.

Forhåpentligvis kan vi andre få ta del i deres glede, ved å se fine blogginnlegg når premiene er på plass? :)

og til dere som ikke vant denne gangen: takk for at dere deltok! Snart nytt lotteri og nye vinnersjanser her også. Hvis dere liker slikt? Jeg vet ikke jeg...? (trenger en liten temperaturmåling om jeg skal droppe det eller ei)


I neste innlegg
ny sofakrok i Åpent^hus :)

6 kommentarer:

  1. Hurra så moro! :) :)

    SvarSlett
  2. Hurraaaaa for meg!!! Jippiii!!! Og så jeg som hardnakket påstår jeg ikke har vinnerlykke... DET kan jeg ikke lengre si :) *glad*

    Tuusen takk for at dagen min plutselig ble så utrolig mange hakk bedre!

    SvarSlett
  3. Jeg overser at jeg ikke vant, og så sier jeg bare at jeg digget den bronselampa og bokhyllene. :)

    SvarSlett
  4. WUHUHUHUUUUUUU!!!!!! æ har vunne!!!!!! o` hæppi dei og alt d der.....-æ har vanligvis ikke spesielt mye gullhår i rompa,- men nu må æ nesten kikk etter hahaha!! Tusen tusen takk!!! :-))

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  6. Så herlig med slike inspirasjonsbilder, som du sier, ikke sikkert man hadde trivdes der selv, men kjekt å se på og bli inspirert av :-)

    God helg til deg!

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...