mandag 1. april 2013

Åpent^hus snapshots / Open^house on Instagram

For de liker sånt og er interessert, tenkte jeg å fortelle at Åpent^hus er på Instagram :)
Det knipses noen bilder med mobilen om dagene, og noen av disse finner veien ut dit.




Der ligger for eks. noen små papparazzishots av de nyeste interiør-prosjektene mine, som jeg ikke har rukket å blogge om ennå. :)






Håper alle har hatt ei fin påske. Det har vi! :)

Lotteri
Det kan se ut som jeg har valgt feil tidspunkt å sette igang lotteri på, for den har visst gått de fleste "husforbi".

Jeg forlenger derfor fristen for å slenge seg med.
Tre heldige vinnere av valgfrie gaver fra tre spennende Epla-butikker trekkes søndag kveld.

NB - Jeg slenger på mulighet for ekstralodd ved å lenke til lotteri-innlegget på egen blogg eller FB.

Vil du være med så heng på!! :)

7 kommentarer:

  1. Så greit å ta inspirasjonsbilder utover dagen og holde inspirasjonen ved like! Fine bilder :)

    SvarSlett
  2. Flotte bilder. Jeg er ikke med på Instragram.Har bare en gammel raggartlf. takk for titten hos deg.
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei.
    Hvor har du kjøpt den ferm living Harlequin tapeten? :):)
    Jeg har såååååååå lyst på den i trappe hallen vår;)

    SvarSlett
  4. @113: ferm living harlequin grey tapet er bestilt hos retroliv.no.
    De har nettbutikk og god service! :)

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  6. Hei på deg. Så kjekt at du er på Instagram :-) eg er litt sånn av og på når det gjeld blogginga, då er det alltid kjekt med kjekke folk på andre sosiale medier.

    Håper du har hatt ei deilig påske og er klar for kvardagslivet att :-)

    Klem Eli

    SvarSlett
  7. Hei!
    Skal finne deg på Instagram! Fine bilder du viser her iallefall. La med en gang merke til bildene fra Ålseund. Bodde der da jeg gikk på videregående og tror det må være min favorittby her til lands. Er ofte innom når jeg er i hjemfylket :)

    Håper du har hatt en fin påske!

    Takk for fine kommentarer hos meg:)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...