torsdag 4. april 2013

Hva er det med interiørbloggere og ...? / a fixation on fresh flowers?


Hva er det med interiørbloggere og blomster? :)
Hvorfor må de absolutt forevige bukettene de har anskaffet?
og attpåtil blogge om det??

- avholde egen fotosession med blomstene som modell?
- ende opp med over 20 bilder av stilkene, vasen og kronbladene,
i ulike vinkler og formater?
- og at de absolutt må dele dem med hele 
den blogglesende delen av befolkningen? 


Som du forhåpentligvis har skjønt, er dette ikke et kritikk-innlegg. 
jeg er jo interiørblogger selv!! 
og jeg elsker mine blomster! :) hvorfor ikke??
La meg prøve å svare på spørsmålene...:

Kan det være fordi blomster er med å gi liv til et hjem?
Og fordi blomster er den billigste form for interiørdekor?

Kan det være fordi interiørbloggere har et spesielt øye for detaljer, 
og liker å nyte dem?




Kan det være fordi interiørbloggere kan kunsten å glede seg over de små ting?
Og gjerne deler sine gleder over slike med andre?



Eller er interiørbloggere skrudd, fiksert på ting og 
burde blitt sendt på nådeløs avvenning..? :)
Kjør debatt! Tjihi!


Alle foto (c) Åpent^hus


I morgen 
hus i hus

3 dager til trekning


5 kommentarer:

  1. Ja til alt. I hvert fall det siste, hihi.

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. hihi!
    tenker det er greit å ha litt selvironi? :)

    SvarSlett
  4. Hoho, dette var et morsomt innlegg!

    Med det samme ble jeg litt overrasket, og tenkte at dette var litt rart. Spenningen fortsatte nedover, og til slutt fant jeg svaret... Her er det ærlig og oppriktig innlegg, rett fram! Ingen sminke, ren undring!

    Er så enig i spørsmål og svar... :)

    Gla`hilsen fra Maren

    SvarSlett
  5. Haha, jeg tenkte på presis det samme som deg, i dag da jeg fotograferte ranunkler i en ny vase! (Trenger egentlig verden flere bilder av ranunkel buketter??) Mulig at interiørblogging er en merkelig interesse, men jeg er igrunn en drømmer som gleder meg over detaljene i tilværelsen! Fortsatt fin søndag, klem

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...