søndag 28. april 2013

Vakkert hotell utenfor Bergen / Great get-away out by the sea

Jeg var på jobbreise denne uka. Som jeg ofte er.
Men denne gangen til nytt sted. En kjærkommen avveksling.
Et vakkert sted - Både naturen og overnattingsstedet. Så det må jeg dele. :)


Langt ute på øya Sotra utenfor Bergen
Ved stedet Forland, ligger Panorama hotell. 









Omgivelsene er vakre i seg selv. 
Men en stor bonus at hotellet også stod i stil. 


Her er hotellromdørene. Se så kule! :)


Bilder av gamle værbitte dører er tatt i nærheten.
Sted og kartposisjon står innskrevet nederst på hver dør. 











Og her er rommet jeg hadde. 
















Maten har jeg ikke sagt noe om ennå: 
Den var både vakker å se på og herlig å smake. 



Gjør ikke noe å være på jobb, når omgivelsene er så fine! 
Ikke sant? 


Perfekt sted for helgatur for to (eller flere)! :)

foto (c) Åpent^hus + lån fra hotellets nettsider. 


Translation:
a work trip brought me to this wonderful place this week.
Just thought I'd share a few snaps from there.
If you are ever in the Bergen, Norway-region - 
pay a visit to this magnificent place. 

www.panoramahotell.no 




I neste innlegg
retro i myk form


7 kommentarer:

  1. Tror vi må ta turen hit, om ikke annet enn på dagstur! Alltid kjekt med tips om steder i "nabolaget".

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Det ser knallfint ut! Jeg har ikke vært der, men mannen min er fra øya du har utsikt mot fra hotellet. Så så langt unna har jeg ikke vært ;) Må ta turen dit og kikke en gang.
    God uke til deg!

    SvarSlett
  4. Oj så flott, og bare en kjøretur hjemmefra for meg. Takk for tipset. Tar kanskje en søndagstur dit.
    Klem

    SvarSlett
  5. Så fine bilder :) Kjekt at du likte oppholdet her ute. Hyggelig at du deler positiv tilbakemelding på bloggen din. Vil bare tipse dere som vil innom at vi serverer en nydelig "Søndagsbuffet" hver søndag fra kl. 13.00-16.00. (Bare en liten rettelse.. Du skriver Øygarden, men det er på motsatt side av øyen :) Hotellet ligger i Sund, så langt syd man kan komme på Sotra)

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  7. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...