onsdag 11. august 2010

Syder av sommer

I dag klisterer jeg inn et knippe stemningsbilder i bloggboka mi. Bare fordi. Fordi det er sommer. Og fordi stemningen i disse bildene "smitter" over på meg. :) Og kanskje på deg? Enjoy!















Kunne du tenkt deg å ta et lite sommeropphold på et av disse stedene? Du kan finne meg på terassen øverst til høyre, ved bassengkanten, i det lyse svale soverommet, og i en fluktstol under solseilet! :)
Alle foto er av Frederic Vasseur.

I neste innlegg
flott britisk

5 kommentarer:

  1. Jeg besøker gjerne de to øverste og det nederste stedet - å være så nær hav eller basseng ville vært skjønt!

    SvarSlett
  2. Flotte bilder, der jeg gjerne hadde besøkt! Spesielt det nederst til venstre!

    SvarSlett
  3. Fantastiske bilder!Kjempefin blogg også, jeg dumpet inn her via et innlegg hos Ms Moon:)Slenger meg på og følger deg videre!

    SvarSlett
  4. Hei! Tusen takk for kommentaren din på bloggen min, det varma veldig å lese. Eg vart oppmuntra! Og så liker eg veldig godt bloggen din. Du viser så masse interessant og fint, litt annaleis enn dei fleste. Sjølv er eg ikkje så "inne i" dette med interiør, men veit at det verkar inn på trivselen når ein har ting ein likar rundt seg. Og at trivselsfaktoren er viktigast, ikkje trender! Tenkte å gi deg ei utfordring: kva med eit innlegg om fine utelamper? Fann ikkje noko om det under belysning, og eg kan tenke meg at du har bra oversikt over kva som finnest der ute! (Ja, vi skal skifte ut lampa ved inngangsdøra:-).

    SvarSlett
  5. Masse fin inspirasjon.. Legger meg til her jeg:))

    Elin:)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...