torsdag 1. juli 2010

Stofflig sommer


Jeg synes ikke tekstilutvalget i norske interiørbutikker er allverden. Så ofte ser jeg etter inspirasjon i nettbutikker utenlands. Her er noen ting jeg har plukka meg ut, som godt kunne funnet veien til Åpent hus' sommerstue.





Disse blomstene er kanskje i største laget for stua mi, men søtt og romantisk i ei sommerstue.

..



Avdempede farger og fine bomulls- og linstoffer.








Heldige jeg som venter familiebesøk fra Statene.. :)

Andre pute-innlegg denne våren:
Putekrig 1   Putekrig 2
Putekrig 3   Putekrig 4   Putekrig 5


I morgen
skal du få se en kjempefin moderne villa.

2 kommentarer:

  1. Glad i puter? ☺ De stripete på det tredje bildet falt jeg for.

    SvarSlett
  2. you got me! ;)
    ja, jeg har vel innrømt det. Puter gjør susen i min ellers nøytrale stue, så jeg synes det er morsomt å skifte litt av og til. forandring med små midler. I like. :)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...