lørdag 17. juli 2010

Leve tosomheten


I dag feirer Herr og fru Åpent hus bryllupsdag. Ikke så mange år å snakke om som ektefolk, egentlig, men nå har vi snart "hengt ihop" i to tiår! En fin dag å minne hverandre på hvor heldige vi er som har hverandre. :)


Siden alle restaurantbord i byen var oppbooka når vi kom på å ringe, ble det ikke utekveld på oss i kveld. Jeg venter imidlertid på restaurantmat - våre absolutte favorittretter av klippfisk - hentet av husbonden himself. Det skal bli godt. Og koselig med en rolig stund i tosomhet.

Håper alle har en fin sommerkveld.
Hilsen herr og fru.


ps - for det observante øye / for den trofaste Åpent-hus-leser kan det tenkes at man har oppdaget en nyankommelse i Åpent hus-huset. Ja, vi snakker om Aalto-skål - akkurat som jeg hinta om til julenissen! Bare at min skjønne svigerinne snappet opp ideen før han, og ga meg den i forsinka bursdagsgave. Ble jeg glad??  :) Sjokoladehjertene viser antall år som herr og fru. :) Bastbrikkene ble hjemhentet på en uforglemmelig tur til Indonesia for åtte år siden.

7 kommentarer:

  1. Gratulerer, og kos dere. Klippfisk er topp.
    Klem

    SvarSlett
  2. Så koselig! Jeg synes også det er fantastisk å være gift :) Deilig å nyte litt tomannstid innimellom, ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med vel overstått bryllupsdag! Må det bli mange flere:-)

    SvarSlett
  4. Gratulerer så masse med bryllupsdagen :)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...